nLasse
För säkrare körning, kör bana!
Två stycken för min del! I natt stod det två SV650S (röda och ibland bitvis slaktade!) på min glasveranda! (bildbevis kommer...)
Nån som slår det?
Nån som slår det?
Last edited:
Jag menade alltså i huset eller lägenheten där man bor! Alltså INOMHUS!! Eller var du lika olydig som Emil? Och fick bo i garaget...Penguin skrev:När jag bodde hemma fortfarande hade vi tre hojar i garaget eftersom både jag, brorsan och farsan åker hoj.
Underbart! Antar att du bor på nedre botten? Eller har stor hiss!Lg skrev:bara en hoj men ändock i hallen
Den vill jag höra!JoS skrev:U-A Loranga har en historia att berätta. Han trixade in sin hoj i sin etta, på 3'dje (?) våningen... Via hissen!
n'Lasse skrev:Den vill jag höra!
Hur fick han in den i hissen t ex? Drog upp den på slangen och ställde den på högkant?
n'Lasse skrev:Jag menade alltså i huset eller lägenheten där man bor! Alltså INOMHUS!! Eller var du lika olydig som Emil? Och fick bo i garaget...
Fattar inte...NinjaNurse skrev:Hur gör man när man nästan kan ta ut hojen på våren? Det kan inte vara bra för skallen!
n'Lasse skrev:Fattar inte...
PSW skrev:det är perfekt att ha hojen i lägenheten under vintern...när man kommer rullande hem från krogen vid 3 snåret så kan man hejda sin abstinens med att torrgasa lite i vardagsrummet....en SP1:a med helsystem låter gudomligt inne i ett vardagsrum på 20 kvadrat.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|