Aprilia MX vs. Husky SMS

amius

Ny medlem
Gick med
7 May 2011
Hoj
Aprilia RS 125 -03
Aprilia MX vs. Husky SMS [BESVARAD]

[BESVARAD]

Hej. Som rubriken lyder så skulle jag vilja ha lite för och nackdelar för vilken man ska ha, för jag har fastnat för de för att dem passar min budget. Vad jag har förstått så är det väldigt svårt att få tag i delar till Aprilia. Men hur är det däremot med Husky? Lite allmän information om de bara, dvs, prestanda skillnad, hur mycket service det är, osv. :)

Alla svar är uppskattade! :)

Last edited:

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Utgår ifrån att det är 2-taktaren han syftar på då 4-taktaren heter SMS4.
Jag har skrivit en del om qvarnan här på forumet, har du några frågor så går det bra att skicka iväg ett pm till mig :)

amius

Ny medlem
Gick med
7 May 2011
Hoj
Aprilia RS 125 -03
Tro inte att jag är dum, och att jag inte söker för jag har sökt väldigt mycket men inte hittat något om Huskyn och om det blir jobbigt, varför bryr ni er ens om trådarna. Det som "Kolla en ny tråd som jag tycker är jobbig och meningslös men ändå så ska jag posta i den". Om ni bara skiter i att posta ser jag ju att det är ointressant och ni behöver inte påpeka det. Har redan fått svar på det jag frågade så vi kan väl säga att tråden är stängd.

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Hoj
CBR F4I Stunt
Eftersom alla svar är uppskattade, så måste ja bara säga att min KTM blåser båda 2 ;) nädå, men Italienska maskiner är det nästan alltid kvalitet på. Däremot så tror jag mer på Husqvarnan, vet inte varför funderare på en sån innan jag köpte min. Men blev inte så, tror heller inte att dom är så svårsålda :)

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Tro inte att jag är dum, och att jag inte söker för jag har sökt väldigt mycket men inte hittat något om Huskyn och om det blir jobbigt, varför bryr ni er ens om trådarna. Det som "Kolla en ny tråd som jag tycker är jobbig och meningslös men ändå så ska jag posta i den". Om ni bara skiter i att posta ser jag ju att det är ointressant och ni behöver inte påpeka det. Har redan fått svar på det jag frågade så vi kan väl säga att tråden är stängd.

Det var inte för att vara dryg, utan poängen med att ha en hojvalstråd är för att det ska bli lättare för sådana som dig som jagar information.
För är den samlad på ett bra sätt i en tråd är det nog lättare att hitta den än som det är nu, där alla frågar hej vilt.

Hoppas du förstår min tankegång :)

amius

Ny medlem
Gick med
7 May 2011
Hoj
Aprilia RS 125 -03
Det var inte för att vara dryg, utan poängen med att ha en hojvalstråd är för att det ska bli lättare för sådana som dig som jagar information.
För är den samlad på ett bra sätt i en tråd är det nog lättare att hitta den än som det är nu, där alla frågar hej vilt.

Hoppas du förstår min tankegång :)

Jag förstår. Riktade mig inte mot dig när jag skrev, utan jag pratade mest om 1:a och 3:e kommentaren.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy