H4 skrev:Tjena!
Jag har alltid gillat RS250. Jag har alltid velat ha en sådan senare. Alla vi vet att den är bra på banan men hur är den på gatan?
Är det mycket mek med den? Soppaförbrukning? Körställning = komfort?
H4 skrev:Då är en ZXR400 att föredra?
Kostar nästan likadant och jag har för mig att ZXR:en har 70 hk eller något liknande.
De borde gå rätt så likadant iallafall.
matte_mannen skrev:zxr 400 har 60 hk. samma som gsxr 400. Köp en minigixxer vettja!
Busgrabb skrev:Inget ont om Suzuki men i 400 klassen regerar ju ZXR:en lätt
Busgrabb skrev:65 Hkr orginal i en ZXR 400....om det är orginalblås, vilket det typ aldrig är på dom som säljs vad jag har sett så 65+ är det ju.
Gämför man utsendet på gixxer 400 och zxr 400 så är ju kawan rätt mycket snyggare !
Inget ont om Suzuki men i 400 klassen regerar ju ZXR:en lätt
Busgrabb skrev:Inget ont om Suzuki men i 400 klassen regerar ju ZXR:en lätt
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail
En dröm sedan många år har ... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Foto: LEON Transportstyr... |
|
Aprilia RSV4 X ex3ma
Aprilia har presenterat RSV... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |