apriliars125 in da house:
fråga vad fan dom håller på med när cykeln börja rackla efter 6 mil...
Nog inte så mycket vårat fel men snarare Aprilia's då vi bara packar upp, startar up & kollar att allt funkar som det ska, blir det några andra fel hanterar vi & Aprilia det på din garanti, du har 2 års garanti på din hoj och vi ska gör allt för att du ska ha en hoj som funkar som den ska och inte strula....
Tycker det låter "strange" att alla dekalerna bara rammlar av, under dom senaste åren har vi däremot haft mycket av motsatsen, folk som vill ta bort dekaler från sina hojar får med lackeringen under men om nu alla dina dekaler har börjat flagga på halv stång är det säkert något fel med dekaler eller Italienaren som monterat dom på just DIN hoj men som sagt hör av dig så fixar det sig ska du se.....
mrt4 in da house:
Eller har dom klantat sig och tryckt dit dekalerna typ 3 min innan du hämtade hojen?
Du tror väl inte på fullaste alvar att vi står i butiken och dekalar & bygger hojarna, nej dom kommer från fabriken i Italien helt färdiga, bara att skruva på blinkers och starta upp dom så att vi skulle vara skulden till det låter lite långsökt, men men men....
fetvadd in da house:
JAG HATAR APRILIA (125cc) och deras jävla kassa plastkåpor.. Värre skit får man leta efter
Ja du Dennis om man lägger sin RS 125 på sidan kan man nästan inte förvänta sig att dom ska hålla, men att skylla på Aprilia för det låter inte helt rätt i min bok, snarare ett "driver error" men men men.....
DP says: Tyvärr är det inte vi som bygger hojarna.......