Holmgren
Ny medlem
Hittade denna på ett forum, enjoy
http://www.motociclismo.it/edisport...-Aprilia-RSV4-contro-BMW-S1000-RR-a-Valencia-
http://www.motociclismo.it/edisport...-Aprilia-RSV4-contro-BMW-S1000-RR-a-Valencia-
jag läste att RSV4 gör 0-200 på 7.8 sec och BMW krossar den!!!!!!!
jag vet det känns jobbigt att köra riskokare för stundenVa för mig RSV4an va snabbare än alla japs 1000cc också till 200km/h och S1000RR värkar ju gå ännu snabbare.....hur långt efter blir japs hojarna då
Det känns som om det kommer hända mycket på 1000cc hojarna de närmaste åren... nu när det har blivit väre konkurans.
Såg ett av de första testen med helsystem på RSV4an + PVC idag... ca 12hk till gav det.
Rakt fram värkar S1000RR gå som en dröm men RSV4an värkar va lättare att ta kurvorna med
Bra löd i tyskmoppen! Nåt jag reagerade över som inte sett en RSV i nya tappningen live än mer än på WSBK sändningarna på Eurosport var att den är ju jävligt smal i nosen.
Hela hojen är smal , känns som att sitta på en 250cc om man jämför med jappsarna.
Rakfyrorna är ju snabbare på rakorna än vinklarna men i kurvorna...
Spelar mig ingen roll för jag kan ändå inte svänga
Jag har haft en K8:a, sån som din, det var en riktigt fin maskin det också, saknar den lite faktiskt..
Men Prillan ska vara något i hästväg i kurvorna vi får se om den är roligare än K9:an jag hade i sommras.
Jag insåg just vad det är jag älskar med att köra hoj...
Varför blinkar shiftlighten hela tiden? Antispinn och slirkoppling den gör en uppmärksam på?
Varför blinkar shiftlighten hela tiden? Antispinn och slirkoppling den gör en uppmärksam på?
jag läste att RSV4 gör 0-200 på 7.8 sec och BMW krossar den!!!!!!!
Kurvorna?
Räkna ut vikt / effekt-förhållande istället då just sådana tider är svåra att lita på då flera tiondelar är helt upp till att föraren gör sitt jobb.Var läste du det?
Skulle vilja hitta specs på 0-100, 0-200, 1/4 mile, och andra tester. Kul att jämföra... Nån som vet nån bra sida?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|