Aprilia Tuono 125

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
kanskje et alternativ til dusinhojen RS 125

2.jpg

4.jpg

7.jpg

3.jpg

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
visste du att Suzuki har en hoj som heter GSXR? jag tror den kan konkurera med R1:an ....

Den visste du inte att den fanns va :p

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
kajlyl skrev:
visste du att Suzuki har en hoj som heter GSXR? jag tror den kan konkurera med R1:an ....

Den visste du inte att den fanns va :p

nej det var nytt for meg.... :crash

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Den har ju kraschpuckar originalmonterat! :bow

...och j som letat som en tok efter kraschpuckar...verkar inte gå att få tag på här i sverige dock.
MEN det kanske går att köpa Tuono-puckar och montera istället, det lär ju vara likadana fästen som på RS'en...!?

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
SpeedAbuser skrev:

...och j som letat som en tok efter kraschpuckar...verkar inte gå att få tag på här i sverige dock.
MEN det kanske går att köpa Tuono-puckar och montera istället, det lär ju vara likadana fästen som på RS'en...!?

Är det så bra då, med kraschpuckar? Jag har hört, här på sporthoj tror jag, att hojen får en jäkla spin när puckarna tar i och kan göra hela hojen ramsned...

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Conrad skrev:
Är det så bra då, med kraschpuckar? Jag har hört, här på sporthoj tror jag, att hojen får en jäkla spin när puckarna tar i och kan göra hela hojen ramsned...
Det är mycket snack men kraschpuckar är bra så länge man bara "glider" av på asfalten, vilket är det som händer oftast.

Efter att ha varit omkull 4 gånger med RS'en i år så har jag redan blivit väldigt trött på att spackla, slipa och lacka om stup i kvarten. :rolleyes:

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
SpeedAbuser skrev:

Men för fan Anders. Ska du vinna ska du ha en LÄTT hoj. Inte slänga på en massa skrot som gör att den går saktare. :rolleyes: :p

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping