Avanti
slingshot.cc
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
kanskje et alternativ til dusinhojen RS 125
kajlyl skrev:visste du att Suzuki har en hoj som heter GSXR? jag tror den kan konkurera med R1:an ....
Den visste du inte att den fanns va
SpeedAbuser skrev:Den har ju kraschpuckar originalmonterat!
...och j som letat som en tok efter kraschpuckar...verkar inte gå att få tag på här i sverige dock.
MEN det kanske går att köpa Tuono-puckar och montera istället, det lär ju vara likadana fästen som på RS'en...!?
Det är mycket snack men kraschpuckar är bra så länge man bara "glider" av på asfalten, vilket är det som händer oftast.Conrad skrev:Är det så bra då, med kraschpuckar? Jag har hört, här på sporthoj tror jag, att hojen får en jäkla spin när puckarna tar i och kan göra hela hojen ramsned...
SpeedAbuser skrev:Den har ju kraschpuckar originalmonterat!
...och j som letat som en tok efter kraschpuckar...verkar inte gå att få tag på här i sverige dock.
MEN det kanske går att köpa Tuono-puckar och montera istället, det lär ju vara likadana fästen som på RS'en...!?
Nisse Järnet skrev:Ser helt cp ut tycker jag
Håller jag inte med om, ser ju sne och jävlig utKIRE skrev:Ja iallafall duktigt mkt snyggare än en DT
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari