Aprilian snart min :D

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
ExXe skrev:
2226954 Jag köper den innan dig :4skrika

Närå, det blir phet. Man får grattinera :hihi
haha ;) :D tackar :D förresten, vet du nåt om fälgstripes och om dom är svåra o sätta på?? o hur man gör, om d finns nån speciell teknik?? :fatta!

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Honda z50 Monkeybike -74 Ktm 620
Hej

jag tycker du ska behålla original dekalerna :7peta

Mvh Tomas

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
kollade du avgasporten ? :7peta

annars jätte fint monster :)

helsvart är dom skitsöta :tummenupp

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
KOLLA DEN DÄR HOJJEN EXTRA NOGA, tänkte köpa en PRECIS likadan hojj som du nu tänker köpa från eurowheels, men när jag skulle titta på den så berättade dom att de hade haft en massa strul med den! har ingen aning om det är samma hojj men!

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
>Hanning< skrev:
2229425 lacka för fan inte om den du förlorar så mycket när du ska sälja sen :fatta!

okok, för att?

det ända han förlorar på är väll det han pröjsar för att få den i den färg han vill ha :p?

>Hanning<

Mr Hanning
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -99
Fuzzman skrev:
2229733 okok, för att?

det ända han förlorar på är väll det han pröjsar för att få den i den färg han vill ha :p?

är de inte orginal lack på så tror ja nog dom ska köpa senare börjar fundera om den kanske har varit lagd

Dilidog

Devil is a Loser and he´s my bitch
Gick med
30 May 2006
Hoj
Aprilia rs 125 gp1
riktoiigt fin men för fan lacka inte om den skit fin sdom den är ju o som folk säger här du får inte alls lika mycke för den....

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
>Hanning< skrev:
2233438 är de inte orginal lack på så tror ja nog dom ska köpa senare börjar fundera om den kanske har varit lagd

kolla insidan av kåpan så ser man ju om den är plastad eller inte och föresten, om ramen är rak, allt ser schyst ut, vad spelar det då för roll om den vart lite skrapad?

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
vet inte om du redan köpt den nu eller inte. men om du inte har så råder jag dig att kolla helt sjukt otroligt jävla ordentligt skitnoga på den innan du lägger ut domdär slantarna, ägaren på eurowheels är nämligen lite utav en skojare(inte bara lite i vissa fall).. farsan har jobbat tillsammans med den killen ett antal år innan han öppnade eurowheels, så farsan vet hurdan han är. det var därför vi absolut inte köpte tdr'en av honom utan drog själva till Tyskland och införskaffade en.

Ett litet tips bara// NiklasL

>Hanning<

Mr Hanning
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -99
Fuzzman skrev:
2234024 kolla insidan av kåpan så ser man ju om den är plastad eller inte och föresten, om ramen är rak, allt ser schyst ut, vad spelar det då för roll om den vart lite skrapad?

hade ja köpt hoj så hade ja inte vela den skulle ha vare lagd alls

Dilidog skrev:
2233482 riktoiigt fin men för fan lacka inte om den skit fin sdom den är ju o som folk säger här du får inte alls lika mycke för den....

:fakta :fakta

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
hmm, det där med eurowheelsl åter då inte så bra, mest med tanke på att jag köpte min hoj där :S

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
tack så mkt för alla svar. Enligt försäljaren som heter Henning ^^ så är den här i väldigt fint skick för att vara 125:a. Kollade på en likadan hoj på bil o mc i fellingsbro(bredvid eurowheels nästan) och den var i mkt sämre skick(rost, skrap märken pajjade speglar osv). Förresten va menar ni med kolla avgasporten..?

!ante skrev:
2229491 KOLLA DEN DÄR HOJJEN EXTRA NOGA, tänkte köpa en PRECIS likadan hojj som du nu tänker köpa från eurowheels, men när jag skulle titta på den så berättade dom att de hade haft en massa strul med den! har ingen aning om det är samma hojj men!

Okej, kan du ta reda på om d va just den här hojen..? och vad var d för strul förresten?

NiklasL skrev:
2234914 vet inte om du redan köpt den nu eller inte. men om du inte har så råder jag dig att kolla helt sjukt otroligt jävla ordentligt skitnoga på den innan du lägger ut domdär slantarna, ägaren på eurowheels är nämligen lite utav en skojare(inte bara lite i vissa fall).. farsan har jobbat tillsammans med den killen ett antal år innan han öppnade eurowheels, så farsan vet hurdan han är. det var därför vi absolut inte köpte tdr'en av honom utan drog själva till Tyskland och införskaffade en.

Ett litet tips bara// NiklasL

Okej tack för tipset. Jag är ganska mkt amatör vad gällande mc, brinner för d men kan inte så jätte mkt tyvärr :/ men ja håller på o lär mig :) :tummenupp Ska försöka kolla noga, min pappa har ju haft mc i två år nu så han kan väl lite grann han me :p Förhoppningsvis blir det inga problem. Han killen besiktade den och det var inga problem förutom att baklyktan va trasig på nåt sätt, fattade inte riktigt hur över telefon men den ska fixas o sen ska vi hämta den.

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
Har tyvärr också bara dåliga erfarenheter av Eurowheels. Mitt råd: kolla upp grejerna ORDENTLIGT!

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
MRJaggu skrev:
2239608 Har tyvärr också bara dåliga erfarenheter av Eurowheels. Mitt råd: kolla upp grejerna ORDENTLIGT!

Nåt speciellt jag ska kolla upp..? gärna flera svar på d här.. :$ amatör.. :p

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
kolla så att det inte är några ovanligheter med hojen typ jätteskum strypning eller papper, E den otvättad så e d ett plus för när jag va där så stog dom å tvätta hojar mde högtryck rätt in i motor, m.m :3freak

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy