Arrow effektsystem

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Är det ngn som har testat/vet ngt om ett arrow effekstsystem? Är jävligt sugen på att köpa det. Men frågan e om det gör ngn märkbar effekt....ljudet borde ju bli goare. Men frågan e om bara ljudet gör det värt pengarna. Är det ngn som vet ngt om detta system SKRIV :fakta

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Jag har ett soundcheck på arrow till crm, men tyvärr så hör man inte hur det låter! :(

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Jag har ett soundcheck på arrow till crm, men tyvärr så hör man inte hur det låter! :(

Den har jag med =) Crm_eddy heter den va? Jag tycker den låter precis som vanligt där. Men ljudkvaliten e ju inte den bästa så det e ju inte lätt o höra riktigt hur den låter :rolleyes:

Last edited:

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Poffer skrev:
Den har jag med =) Crm_eddy heter den va? Jag tycker den låter precis som vanligt där. Men ljudkvaliten e ju inte den bästa så det e ju inte lätt o höra riktigt hur den låter :rolleyes:

Ja fan det heter den! :) Haha! :tummenupp
Visst låter det som vanligt, kanske inte så bra som det låter? :rolleyes:

Men finns det till DT också? eftersom du pratade med han som hade en svarta DT och hade Arrow på, lr?

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Joker skrev:
Ja fan det heter den! :) Haha! :tummenupp
Visst låter det som vanligt, kanske inte så bra som det låter? :rolleyes:

Men finns det till DT också? eftersom du pratade med han som hade en svarta DT och hade Arrow på, lr?

Japp, han har arrow på. Men han kanske har fått modifiera lite för att få den att passa. Jag har aldrig sett att arrow gjort ngt som ska passa direkt på DTR. Men däremot så finns det till TDR. Det kanske e samma fästen?

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Det kan nog ge några hästar om du ställer in förgasaren och kör med ett koniskt (eller liknande) luftfilter...

Då lär den ju låta som en cross med...

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Conrad skrev:
Det kan nog ge några hästar om du ställer in förgasaren och kör med ett koniskt (eller liknande) luftfilter...

Då lär den ju låta som en cross med...

Jo, förhoppningsvis ska det la göra 2-3 hästar. Min går ganska fett nu, så jag kanske inte behöver bestycka om den. Klart lite får man väl pilla, men större munstycke än vad jag har på funkar nog inte så bra. Är ett stort hopp mellan 142, som jag har på nu upp till 180. Men ändra på nålen lite skadar nog aldrig. Jag kör med koniskt nu, men jag funderar på att sätta på ett crossfilter istället. Vill inte riskera att få in skit i motorn....Någon som vet ngt på crossfilter?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...