GSXR1100R
The older i get the faster i was
Zilversurfer käkar grus på Knudan, 6 meg fulklippt http://w1.404.telia.com/~u40443335/Zilvervurper.wmv
Diablo skrev:Vurpan såg grymt elak ut mot hojen när man såg den live, är fortfarande förvånad att den klarade sig så bra. Snygg sorti av ZS efter vurpan förresten
Är det sekvensen med han som blir påkörd i kurvan och lägger sigkajlyl skrev:Tråkigt att man inte såg själva vurpan
Släng upp speedabusers också! den e maffig
Han som blir påkörd...?GSXR1100R skrev:Är det sekvensen med han som blir påkörd i kurvan och lägger sig
Jag håller med Zoulfly att vraken måste bort asp från banan, 66 och 33 parkerade i diket vid hårnålen med hojar å allt, grabbarna borde ha flyttat sig iaf.
http://w1.404.telia.com/~u40443336/Fjuniorvurpa.wmvSpeedAbuser skrev:Han som blir påkörd...?
Vad jag vill minnas så fick jag bara en liten highsider.
Hur som helst så har jag en maffig blånad på halva benet i alla fall.
Tackar det funkar bra med klipperiet nuZilversurfer skrev:
PS bra kvalité på filmen mkt bättre än Falken DS
Mvh//ZF
Många vurpor men ingen ambulans iaf vad jag såg, på Åsen och Anderstorp gick ambulansen i skytteltrafik Snabba banor ger hårda vuror, Knudan är ganska långsam/teknisk och därmed lite säkrare på det viset, men allt kan bli bättre om ekonomin tillåter, motor events äger Knudan och tar bra betalt för detta.oFFkeFF skrev:Tycker att säkerheten på knutstorp fortfarande är dålig. Visst är det möjligt att de nya soft-fencen är bättre än airfencen, men det var flera ställen där man kan hamna i murar även om risken var liten för det.
Din hoj låg iofs inte bra där den låg, och de kunde iaf lagt en bal framför den.
Mycket bra filmat måste jag säga!!!GSXR1100R skrev:
Har du manuell focus på kameran, det ser suddigt ut på max zoomkajlyl skrev:Mycket bra filmat måste jag säga!!!
Men satan va orolig man var när han bara låg där och det tog minst 3-4minuter innan nån var på plats!!
...andra gången jag fick gå till sjukstugan för o möta han den helgen!
Mycket snygg krach Anders!
4:a av 5 möjliga
Hmpf!GSXR1100R skrev:Har du manuell focus på kameran, det ser suddigt ut på max zoom
Det finns en del partier som inte är bra. På SM:et såg jag en person dundra in i kanten på softfencen efter att ha åkt av i den snabba högern över krönet. En halvmeter längre till höger så hade han dammat rakt in i däcktraven istället. En annna dundrade in i stålräcket efter Lito. Obehagligt.oFFkeFF skrev:Tycker att säkerheten på knutstorp fortfarande är dålig. Visst är det möjligt att de nya soft-fencen är bättre än airfencen, men det var flera ställen där man kan hamna i murar även om risken var liten för det...
Det var grümt filmat!kajlyl skrev:Mycket bra filmat måste jag säga!!!
Men satan va orolig man var när han bara låg där och det tog minst 3-4minuter innan nån var på plats!!
...andra gången jag fick gå till sjukstugan för o möta han den helgen!
Mycket snygg krach Anders!
4:a av 5 möjliga
Ohhh du ska få en surprajs av migÅsa #96 skrev:Bra filmer Micke å ni andra som filmade *tumme upp*
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |