Förlåt men...
Har du inte läst om alla klotningar i fotokurvan? Klart intresset för bestshootindakörvlebultPSknäskrapSM är av intresse
Förlåt men...
Får man såna här grymma bilder på Knutstorp:
Har du inte läst om alla klotningar i fotokurvan? Klart intresset för bestshootindakörvlebultPSknäskrapSM är av intresse
Problemet är att dagens ungjävlar lärt sig att allt är gratis och att det bara är att ta för sig...
"Jag betalar en fotograf för att han ska fota och publicera bilder på mig när jag kör olagligt!"
Jag tror potentialen för att kränga bilder är betydligt större med ett seriöst upplägg, och kanske samarbete med de stora banåka'-arrangörerna....än att stå på bulten och harva.
Men det är vad jag tror det...
Får man såna här grymma bilder på Knutstorp:
Ser jag en bild på internet snor jag den vare sig den som tagit den vill ha betalt eller inte... är det en liten logga får jag leva med det eller beskära bilden som jag vill ha den. Jag betalar fan inte ett piss för saker på internet!
Säljer inte säljer
Köper inte köper
Vem f*n bryr sig egentligen alla får göra vad de känner för..
Det mest komiska jag tycker med det hela är , att så fort det kommer upp nån tråd som handlar om Bulten (oavsett vad det är) så är fan skåningar som gnäller klar majoritet.
Vad kan detta bero på ???
Tråden heter "Att betala för bilder", är det specifikt för bulten tycker du??
Bultenfotografering nämns i 80% av inläggen.....
Jag tror att det dels handlar om att allt ska va gratis, å dels ser inte folk varför "vi" ska ha betalt för att utöva vår hobby. Att vi lägger ut 10-50 papp på utrustning å står hela dagar vid en väg/bana för att fota verkar ingen bry sig i.
Rubriken gäller för 100% av inläggen......
Det e iof sant, men skåne står för 70% av gnällandet... Nya gnällbälltet kanske ?
Man kan ju se det som att vi oxå lägger 30-150papp på utrustning i vår hobby som ni tar kort på
Utan hojåkare, inga hojbilder
Utan fotografer, inga hojbilder
Vem kom först, ägget eller hönan?
Vi behöver varann, sluta bråka och börja kramas
Så e det nog...man får trösta sig med att man har två banor båda inom 6-7mils radie...alltid nåt!
Jag får väl ta och gnälla på att jag har 30 mil till närmaste bana...fan nu vart det fel
Det var iaf ett bra försök..hmm...eller ja, ett försök iaf!!!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|