Att hyra Matti Tepsa en hel....

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
Jag pratade med Matti Tepsa i söndags på Moped o motor,och fick en idè !!
Vi skulle kanske ta o hyra han en hel dag samt någon hockeyhall! Jag ska ta reda på lite mer fakta o återkomma vid ett senare tillfälle,
Under tiden kan ju dom som vill vara med o söka lokal mm mm gärna höra av sig här.

Tack för visat intresse
Magnus Sjölander
kör hårt

Last edited:

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
skulle inte nordichallen vara perfekt?:)upphöjda läktare :)

edit. men skullle kunna tänka mig att det kostar lite;)

rosena

speedskiiare
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
diverse
Vore grymt! Men nordichallen, lackat betonggolv va? Ingenhöjdare skulle jag tro :rolleyes:

MVH

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
inget intresse??????

Jag ser att det inte finns något intresse förutom några själar, jäkligt synd :( .
skulle ju vara kul om det blev fler!!! och billigare!!!!

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Måste väl nästan bli nån typ av biljett-försäljning eller nått, för att vara säker att det går ihop.

Intresset finns nog, men frågan är ju om det finns tillräckligt många för att täcka upp kostnaderna.

Jag betalar gärna för att se en uppvisning. (inom rimliga gränser dock)

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Alltid svårt att arrangera ett event som kräver stor uppslutning och som kostar en hel del pengar, speciellt när det rör sig om en aktivitet som inte har folklig förankring.

Kanske går det ändå att ordna genom att samarbeta med arrangörerna på sättnabanan, de har ju förut kört stuntuppvisning med sune, kanske onsdagsbus är intreserade, gatufesten nästa år, gävlepojkarna var ju här och körde förra året. Annars får vi ställa vårt hopp till Jonas nästa år.

Härnöante försökte att dra ihop folk som ville lära sig att stunta genom att ta upp stuntindustry en hel dag men även då var intresset klent. Själv tror jag att det max finns fem personer i sundsvall med omnejd som verkligen är intresserade av att köra stunt och då räknar jag inte in bakhjulsåkning på motorväg och en och annan stoppie vid något rödljus för då finns det obegränsat med intresserade:D

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Alltid svårt att arrangera ett event som kräver stor uppslutning och som kostar en hel del pengar, speciellt när det rör sig om en aktivitet som inte har folklig förankring.

Kanske går det ändå att ordna genom att samarbeta med arrangörerna på sättnabanan, de har ju förut kört stuntuppvisning med sune, kanske onsdagsbus är intreserade, gatufesten nästa år, gävlepojkarna var ju här och körde förra året. Annars får vi ställa vårt hopp till Jonas nästa år.

Härnöante försökte att dra ihop folk som ville lära sig att stunta genom att ta upp stuntindustry en hel dag men även då var intresset klent. Själv tror jag att det max finns fem personer i sundsvall med omnejd som verkligen är intresserade av att köra stunt och då räknar jag inte in bakhjulsåkning på motorväg och en och annan stoppie vid något rödljus för då finns det obegränsat med intresserade:D

Känns som Abloy har ganska bra koll..:)

Det är kanon med engagemag, men allt kostar pengar och tid. Det är enkelt att åka och titta på en Show men det man inte ser är allt runt omkring som tar en massa tid att ordna. Det "lilla" som vi ordnade tog en hel del energi.

Vi har nu under våren haft något på gång nästan varje helg så det är
tur att man tycker att hoj branschen är så ruskigt kul annars så hade nog energin tagit slut för ett antal helger sedan.

Men det som då är bra är att få feedback och uppslutning av människor på aktiviteter OSV, det ger energi:tummenupp

Vi på Moped&Motor är väldigt gärna med och arrangerar tillsammans med er eller andra. Kom med ideer....'

Jag Känner Tommy från Gävle så det ska inte vara några problem att få de grabbarna att komma upp och bränna däck:D Dom är ruskigt duktiga..

Väl Mött
Jonas
www.mopedochmotor.com

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...