Att skjutsa tjejen (eller vem som helst för den delen)

Hall's Angel

Stolt hypokondriker
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Min killes Suzuki GSX-R400
Annchua skrev:
Men jag sitter inte o håller bakom hela tiden, utan vid typ rödljusstop o insvängningar på vägar går det prima!
Man får ju ge o ta lite.. självklart sitter jag inte o håller bakpå när vi bränner motorväg i 140, för då vill man ju inte ha in lufttrycket mellan oss.
senhar det väldigt mycket med att göra vilken hoj man åker bakpå. jag kör ju själv en zxr400 och Fredda66 en bandit 600, och dom två hojjarna går det prima att hålla bakpå.
Inte lika mycket ax som om du sätter dig bakpå en "större" hoj.
och Fredda66 e inte den som ligger i cruisar heller.,
men men, alla hittar sitt sätt att hålla! :)

/AC

nej man håller juh inte hela tiden..- när det är "lugnt" så sitter man juh så man ser vägen så man får lite av känslan också :tummenupp har åkt bak på papsen yamaha XJ 600 och killens suzuki GSX 400 och det är typ samma sak. Åkte bak på nån jävla glidare och det märkte inte ens att man åkte i 160.. man behövde inte hålla i sig alls =) så ja det är olika..
Bara man inte får ont och skadar föraren får man juh hålla vart man vill :whip :notme

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Re: Re: Re: Re: Att skjutsa tjejen (eller vem som helst för den delen)

Frida skrev:
Ursäkta mig så hemskt mycket då :p . Jag hade faktiskt tänkt starta en tråd om just detta: varför killar skjutsar runt på sina tjejer? Så jag gör väl det då. så kan ni komma dit och tala om varför det är så roligt :rolleyes:

Nähädu, här ursäktas ingenting.
En anledning är ju att det här med att köra MC är mer än att bara köra. Det handlar mkt om gemenskap och om att träffa folk.

Vill man sen bibehålla sitt MC intresse o vara ute o köra mkt, då infogar man helt enkelt sin flicka i det så kan man dela intresset o vips, så får man inga klagomål för man är borta för mkt... :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin