Kryptonit
Pälsklädd raggare
Nu har det snart gått ett år sedan jag startade upp www.uarr.se
Intresset att slänga ut bilder eller hitta på andra saker man kan göra med sidan har varit relativt lågt tycker jag.
Då jag numera saknar bredband och knappt har tid/möjlighet att uppdatera min egna sida tänkte jag upphöra att sköta sidan. Jag har föreslagit att JoS ska ta över hela sidan om den nu ska vara kvar...
Vad tycker ni? Ska sidan vara kvar? Visst blir då Jos en bra administratör? Finns det något som saknas? Ska någonting göras om på den? Andra åsikter?
574:- kommer det att kosta för att hålla uarr.se levande till 2006. Om intresset och bilduppladdningarna ökar kan det stiga lite till.
De som är upplagda i galleriet i dagsläget och hur många bilder de lagt upp:
Janne F
blub
Gurra H - 15 bilder
Ugluk
Simba
Bluegreengrey - 2 bilder
Taz - 29 bilder
Drutten - 14 bilder
Nike
Kamikaze kid - 16 bilder
Penguin - 96 bilder
Affe_R1
zeal - 3 bilder
M:et - 12 bilder
ReDan - 17 bilder
Galne Dansken
Kongo - 110 bilder
JoS - 71 bilder
Kryptonit - 54 bilder
Intresset att slänga ut bilder eller hitta på andra saker man kan göra med sidan har varit relativt lågt tycker jag.
Då jag numera saknar bredband och knappt har tid/möjlighet att uppdatera min egna sida tänkte jag upphöra att sköta sidan. Jag har föreslagit att JoS ska ta över hela sidan om den nu ska vara kvar...
Vad tycker ni? Ska sidan vara kvar? Visst blir då Jos en bra administratör? Finns det något som saknas? Ska någonting göras om på den? Andra åsikter?
574:- kommer det att kosta för att hålla uarr.se levande till 2006. Om intresset och bilduppladdningarna ökar kan det stiga lite till.
De som är upplagda i galleriet i dagsläget och hur många bilder de lagt upp:
Janne F
blub
Gurra H - 15 bilder
Ugluk
Simba
Bluegreengrey - 2 bilder
Taz - 29 bilder
Drutten - 14 bilder
Nike
Kamikaze kid - 16 bilder
Penguin - 96 bilder