Attans vad mycket trevligare....

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Det är nu när många har kommit på att man kan ha en bild på sig själv som Avatar....

Faktiskt mycket angenämare att både se och läsa vem det är som yttrar sig. :tummenupp

Men varför har det blivit så populärt helt plötsligt, var det för att jag bytte...?? :hej

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
XENOMORF skrev:
...Faktiskt mycket angenämare att både se och läsa vem det är som yttrar sig. :tummenupp ...[/SIZE]
Ja, visst är det :D

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Vem nämns först i ovanstående tråd? Kalla mig gärna trendsetter! :D Jag håller helt klart med, det är f-n så mycket trevligare med en ansiktsbild.
Vilken osannolikt lång tråd det var om avatarerna förresten, får se om jag orkar gå igenom den någon gång. Fast finns det fler som Madhonda så kanske man skulle bläddra igenom alla sidorna i alla fall! Catchi catchi... :kär

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Då skall väl jag..

inte heller vara sämre än att visa en "riktig" bild istället för en blinkande dito....

:squid

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Torkel trendsättare och jag som promotor :tummenupp

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Torkel skrev:
Vem nämns först i ovanstående tråd? Kalla mig gärna trendsetter! :D Jag håller helt klart med, det är f-n så mycket trevligare med en ansiktsbild.

Snygg tomteluva Torkel :D

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
ska bara hitta en bild å klura ut hur man får dit den sen jävlar ska ni få se ngt vackert :slicka

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Den här har jag ju haft skitlänge, tror jag var en av de första i viicket fall.. :fakta

/B

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Jag plåtar flera tusen bilder/år men att hitta en bild på sig själv var inte det lättaste. Men kul med "riktiga" avatarer är det absolut.

Gulsnabb: vill du ha en animerad gif så kan jag knåpa ihop en. Jag har ju några bilder på dig, både med och utan hoj. :) Säj bara till.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nu hoppas jag också att folk inte nöjer sig med detta. Vem vill se samma gamla tråkiga grå blaséfoton det närmaste halvåret? Gör som jag: byt efter varje fest eller motortävling (vilket ju i princip är samma sak när det gäller tillfredsställande av nöjesbehovet). Jag vill gärna hänga med på frisyrbyten, viktminskningar/ökningar och möjliga blåtiror eftersom jag ser fram emot en karriär som journalist på Se & Hör.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Re: Då skall väl jag..

XENOMORF skrev:
inte heller vara sämre än att visa en "riktig" bild istället för en blinkande dito....

:squid
Åhhh, baby... :kär :kär :kär

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...