Austin eller Houston

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vilken stad är bäst för en solo dag att strutta runt, kanske en kväll också. Jag kan välja var jag skall skrota ett dygn,

Struttelistrutt.

Axel12k

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2012
Hoj
Honda NC700X -2012
Utan att ha varit i någon av städerna så hade jag valt Houston. Men det är för att jag lyssnar på hiphop och det kommer mycket bra därifrån :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Markus diggar ju också hiphop, så jag tror hans val faller på Houston!

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Flygplatsen i Houston, som för övrigt är en av de tråkigare och kala flygplatser jag någonsin varit på heter George Bush Intercontinental Airport, vilket borde göra ditt val enkelt.

tr3ge

Medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Honda CBR 600 F-sport -01
Fråga: Är inte Houston VM-mästare i antibantning? Isf lär ju svaret vara givet

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Har bott i Austin och svaret är givet: Austin! Så mycket mer nattliv, ex. sjätte gatan, beroende på ett stort universitet i utkanten av centrum och en relativt liten stad. Finns en anledning till att den är en av alla städer som kallar sig music capital of the world.
Finns lite annat att göra som att kolla världens största fladdermuskoloni om man nu känner för det eller åka till Travis Lake. (Kan åka slang nerför floden dit och dricka öl och bli solbränd också men det kanske inte kvalar in som att strutta runt?)

Dumma dig! Nu saknar jag min älsklingsstad!:gråta

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag skall jobba i Austin imorgon och i Houston på torsdag och sedan tar jag några timmar att kolla Austin ikväll och på fredag, det blir bra.

Tack för tipsen. :hej

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag skall jobba i Austin imorgon och i Houston på torsdag och sedan tar jag några timmar att kolla Austin ikväll och på fredag, det blir bra.

Tack för tipsen. :hej

Jobba? Bah, jag sätter 100 pix på att du skall sitta i skolbänken för nån segdragen produktutbildning.

Var i Vegas en weekend för en massa år sedan och "jobbade". Det hela gick ut på att den amerikanska ledningen skulle kommunicera sina visioner (inget nytt precis) och dela ut varsitt ex av Tzun Tzu till alla anställda. Vi var över 400p så jag och några andra genomskådade snabbt agendan och drog ner på stan istället. Vem skulle märka det? Det blev väldigt dekadent, men minnesvärt :hihi

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tyvärr har jag ett jobb att sköta, eller "tyvärr" kanske inte var ordet jag egentligen sökte.
Visst hade ett ungdomligt äventyr suttit fint, en annan gång kanske. :)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jobba? Bah, jag sätter 100 pix på att du skall sitta i skolbänken för nån segdragen produktutbildning.

Var i Vegas en weekend för en massa år sedan och "jobbade". Det hela gick ut på att den amerikanska ledningen skulle kommunicera sina visioner (inget nytt precis) och dela ut varsitt ex av Tzun Tzu till alla anställda. Vi var över 400p så jag och några andra genomskådade snabbt agendan och drog ner på stan istället. Vem skulle märka det? Det blev väldigt dekadent, men minnesvärt :hihi

Tzun Tzu?

Visioner i vad är ju frågan man ställer sig....

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO