Avlivningstips kaniner?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Föga förvånande har mina systerdöttrar nu tappat intresset för kaninerna som de fick i sommras (efter en jävla massa tjat, kusinen hade ju fått!).
Min kära syster har därför bett mej hjälpa till att lösa problemet. Blocket är fyllt till bristningsgränsen av kaniner som bortskänkes så den vägen lär inte leda nånvart, dessutom tror jag kaninstuvning är gott.

Så hur gör man på bästa sätt?
Jag tänkte mej rent spontant yxa + huggkubb, men jag tror inte kaninerna låter sej giliotineras utan strid så risken är att några fingrar stryker med.
Går det att med lätthet nacka kaniner?
Fler förslag?

Jag vill gärna kunna få användning av köttet så standardsätten går nog bort, t.ex. dynamit, borra, järnväg, gift, o.s.v.

Frågan är seriös, kaninerna skall bort senast imorrn söndag!

Ett kraftigt tag bakom skallen och sen bara knixa till. De har ju inga tjurnackar... Kaniner kan vara vassa så kör med handskar. Det är snabbast, renast och de slipper lida så mycket om kaniner nu lider dvs.

Koldioxid har ju funkat förr... :rolleyes:

Du känner ingen som har ett salongsgevär (.22lr), det är ganska lämpligt att ta död på kaniner med, förutsatt att man siktar i hals/huvud och inte har hålspets. Alternativt så är ni två, en håller kanin och en sköter yxan, då borde det gå att hålla i kaninen så den inte sprattlar. Fast det vill ju till att den som håller kanin litar på yxmannen :hihi

Vad evul ni alla är...

Poor bunnies.

cute_bunny2.jpg

Släpp ut dem i skogen.
Det kryllar av vargar där har jag hört, o de blir nog glada!"

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...