Hallå!! Frågan är ju lite var man gör det någonstans endel är duktiga andra mindre duktigaJonnyN skrev:Ni som har bänkat era R1r.. Hur mycket fick ni ut??
Vad hade ni på dom?? Själv fick jag 156,10 med PCIIIusb och akrapoviq slipon och utan catt..
Trodde den skulle ge mer
//JonnyN
Gjorde det på mc-huset i Malmö... Tror de e ganska duktiga ialla fallXJR_Jönsson skrev:Hallå!! Frågan är ju lite var man gör det någonstans endel är duktiga andra mindre duktiga
Det skiljer väldigt mycket.Lam-Kaka skrev:Det skiljer mycket bänk till bänk också(olika versioner m.m)
JonnyN skrev:Ni som har bänkat era R1r.. Hur mycket fick ni ut??
Vad hade ni på dom?? Själv fick jag 156,10 med PCIIIusb och akrapoviq slipon och utan catt..
Trodde den skulle ge mer
//JonnyN
Jag satte på allting samtidigt så det e svårt att säga..Dr madNESS skrev:Ändras effekt kurvan när man dumpar catten? Märkte du nån skillnad i drag?
RSV_R skrev:Skrolla ner till BadToy:s inlägg. Han fick 172,2 hk....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1414289#post1414289
JonnyN skrev:Hur fan fick han 172,2 Han hade ju mer orginal än vad jag har nu
RSV_R skrev:Tycker med att det är en sjukt bra kurva.... Hur vet jag dock inte....
Vet ej vad jag har orginal...R1 racer skrev:Hej ! Jonny.
Vad hade du orginal på din ? och sedan efter montering av halvsystemet/PC i bänken?
157,5 hade BadToy orginal och sedan 172,2 efter bänkning men halvsystem,catten borta och PC.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=60908
14,7 hästar extra på detta låter knappast troligt.Förmodligen har de förväxlat
SAE och DIN (osäker på om de heter så ) hästar eller uppgett olika.Jag är inte riktigt hemma i detta men det var Swedie's kommentar.
Att man skulle få ut 14,7 hästar extra bara på denna modifiering låter lite föga troligt.Vad skulle då ett helsystem ge där du har fritt blås från exup
mekanismen?
Kan det vara lyckohjulets siffror på BadToy's bänkningsdiagram? om inte så är jag imponerad.
På min gamla R1:a 00:a då förvisso hade jag Akrapovic helsystem och det gav 11 hästar extra på bakhjulet.
JonnyN skrev:Ni som har bänkat era R1r.. Hur mycket fick ni ut??
Trodde den skulle ge mer
//JonnyN
JonnyN skrev:Ingen annan som har bänkat sin???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|