J-Bone skrev:Svårt att väla ett solo men John Sykes (ex Whitesnake, Blue Murder) smeker fram det underbaraste vibrato jag hört, vadsom helst med Zakk äger också.
En av min favoritgitarrister (underskattad) är John Norum, lyssnar fortfarande på Total Control.
Chris Ash skrev:Hört John Sykes med Thin Lizzy? Lirar på "Thunder and lightning", det bästa liret från Sykes enligt mig.
Sen lirade han ju med Tygers of Pan tang också, finns en del godis där med.
J-Bone skrev:tygers har jag inte hört honom med, ska genast tanka.
Sp3 skrev:Afraid too shoot strangers. finns inget som kommer i närheten, jag ryser varje gång jag hör det.
Dr.Bike skrev:Klassisk hårdrock: Tommy Bolin - gick bort för tidigt, men var en legend redan då han levde.
J-Bone skrev:....
En av min favoritgitarrister (underskattad) är John Norum, lyssnar fortfarande på Total Control.
Plattan är grym!!J-Bone skrev:En av min favoritgitarrister (underskattad) är John Norum, lyssnar fortfarande på Total Control.
Har en platta som heter "slipped into tomorrow" i hyllan själv. Den innehåller faktiskt en del snygga solon och något enstaka skönt riff, men låtarna i övrigt är urusla. Tror det är vanligt att duktiga gitarrister får hybris och ger sig in på delar av musikskapandet som de inte riktigt förstår sig på.Chrille skrev:Fan vet varför men folk fattar helt enkelt inte hur bra Norum är.
mb skrev:Har en platta som heter "slipped into tomorrow" i hyllan själv. Den innehåller faktiskt en del snygga solon och något enstaka skönt riff, men låtarna i övrigt är urusla. Tror det är vanligt att duktiga gitarrister får hybris och ger sig in på delar av musikskapandet som de inte riktigt förstår sig på.
Sp3 skrev:Afraid too shoot strangers. finns inget som kommer i närheten, jag ryser varje gång jag hör det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|