Jag med, fast på moppen. Fortfarande löjligt intresserad av klistermärken! Var nog det jag dräglade över mest, samt skämtartiklarna som jag beställde. Tänk vad förvånade de skulle bli när flugan som var i sockerbiten flöt upp! Eller elchock i tändsticksasken!Hade ett sånt och en Hacke Hackspett på trampcykeln
View attachment 494713
Jag hade bara råd med en luftpistol. Verkligen budget. Men funkar än?Sparade länge, och köpte ett luftgevär.
Det var helt i enlighet med beskrivningen i katalogen:
”- God precision på kort håll” ?
Hade en bekant som byggde en sådan.Förutom klistermärkena med halvnakna tanter var väl ritningarna till plywoodbåten ”Flugan” det som skapade mest fantasier. Tänk att fara över sjön i tretti knop minst, i en hemmabyggd båt!
Det är inte försent.Förutom klistermärkena med halvnakna tanter var väl ritningarna till plywoodbåten ”Flugan” det som skapade mest fantasier. Tänk att fara över sjön i tretti knop minst, i en hemmabyggd båt!
Tur jag inte köpte några ritningar - farsan hade tummen mitt i handen och jag var tio bast.
Några år senare var det trimcylindrar till sachsmotorn man dräglade över, vilket man ju i princip gör än idag.
Slutsatsen är att man inte förändrats nämnvärt på det mentala planet sen man kom in i tonåren
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|