Thomas H.
Medlem
- Gick med
- 11 May 2006
Tjena,undrar om nån kan hjälpa mig med vem som har bästa Mc utbildningen i Stockholm.
Är bara lite intresserad 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag körde borta i Barkarby, min lärare som hette Uffe var världens bästa lärare. Riktigt duktig på att lära ut, och snäll som fan. Han fick mig att gå från riktig nybörjare till en rätt duktig förare faktiskt på väldigt kort tid.
Rekommenderar de alla gånger!
St Eriks Trafiskola heter det.
EDIT: Nu kanske jag missförstod dig. Du kanske menade bankörningar och sådant eller?
Jag körde borta i Barkarby, min lärare som hette Uffe var världens bästa lärare. Riktigt duktig på att lära ut, och snäll som fan. Han fick mig att gå från riktig nybörjare till en rätt duktig förare faktiskt på väldigt kort tid.
Rekommenderar de alla gånger!
St Eriks Trafiskola heter det.
EDIT: Nu kanske jag missförstod dig. Du kanske menade bankörningar och sådant eller?
Tog i Huddinge...egen manöverbana vid ikea i kungens kurva, inga långa sträckor att åka som tar upp betald tid. Hojarna är redan där.
Tyckte det var klockrent för där har dom 110min körningar, hinner med lite mer då!
Inte en dag i trafik och ändå var dom inte griniga att jag ville prova på en uppkörning...å det gick ju bra![]()
Jag körde också för Uffe förra sommaren, en bra lärare. StErik hade en yngre kille också Alex tror jag han hette, han var nästan ännu bättre! Rekomenderas!
Kan rekommendera Västerhaninge.
..dvs Gronlunds..sorry inga prickar pa denna datorn.
undvik huddinge !!!! dom blev anmälda förra sommaren till konsumentverket!
..dvs Gronlunds..sorry inga prickar pa denna datorn.
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning