Bästa Mc utbildning i Stockholm?

Jag körde borta i Barkarby, min lärare som hette Uffe var världens bästa lärare. Riktigt duktig på att lära ut, och snäll som fan. Han fick mig att gå från riktig nybörjare till en rätt duktig förare faktiskt på väldigt kort tid.
Rekommenderar de alla gånger!

St Eriks Trafiskola heter det.

EDIT: Nu kanske jag missförstod dig. Du kanske menade bankörningar och sådant eller?

Last edited:
Jag körde borta i Barkarby, min lärare som hette Uffe var världens bästa lärare. Riktigt duktig på att lära ut, och snäll som fan. Han fick mig att gå från riktig nybörjare till en rätt duktig förare faktiskt på väldigt kort tid.

EDIT: Nu kanske jag missförstod dig. Du kanske menade bankörningar och sådant eller?

Nej,det var nog Trafikskolor ja mena:tummenupp ,tack ska du ha,tar emot mera förslag om nån har nåt!

Tog i Huddinge...egen manöverbana vid ikea i kungens kurva, inga långa sträckor att åka som tar upp betald tid. Hojarna är redan där.
Tyckte det var klockrent för där har dom 110min körningar, hinner med lite mer då!
Inte en dag i trafik och ändå var dom inte griniga att jag ville prova på en uppkörning...å det gick ju bra :yoparty

Jag körde också för Uffe förra sommaren, en bra lärare. StErik hade en yngre kille också Alex tror jag han hette, han var nästan ännu bättre! Rekomenderas!

Tog i Huddinge...egen manöverbana vid ikea i kungens kurva, inga långa sträckor att åka som tar upp betald tid. Hojarna är redan där.
Tyckte det var klockrent för där har dom 110min körningar, hinner med lite mer då!
Inte en dag i trafik och ändå var dom inte griniga att jag ville prova på en uppkörning...å det gick ju bra :yoparty

undvik huddinge !!!! dom blev anmälda förra sommaren till konsumentverket!

Jag körde också för Uffe förra sommaren, en bra lärare. StErik hade en yngre kille också Alex tror jag han hette, han var nästan ännu bättre! Rekomenderas!

Alex hade jag en lektion, dagen innan uppkörning, och sista timman innan uppkörningen. Men det lilla som jag körde med honom så fick jag en rätt bra uppfattning om honom, han var där och hjälpte mig och lugnade ner mina nerver en hel del. Sen att VV-kvinnan var kär i mig gjorde inte det hela sämre heller haha!

Jag och en polare tog på Grönlunds. Vi hade läraren Jonas "Gimli" (ni förstår vad jag menar med det smeknamnet när ni ser honom). Han var riktigt schysst. Kan varmt rekommendera.

Jarla Trafikskola, riktigt riktigt bra! Körde med både Uffe och Ola. Hyvens killar båda två! Och trevlig receptionist ;)

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick