sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Vilket sällskapsspel tycker ni är roligast att fördriva tiden med. Tycker själv att det är helt rätt tid att sitta nån kväll o dricka bärs och spela lite risk eller NE.
Last edited:
Såg du inte ironin i det hela. Tänkte bara se om det var nån som röstade på det.Lartes skrev:Det har faktiskt kommit en hel del roliga sällskapsspel sedan "bondespelet" tillverkades
Jag vet blev fel, men kan inte ändra pollen själv!duckie skrev:Jag vet inte om jag ska välja Finans eller Finans.
sportarn skrev:Såg du inte ironin i det hela. Tänkte bara se om det var nån som röstade på det.
Tog med de spelen som jag känner till och som jag tror nog de flesta känner till. Att jag sen inte varit ute och kollat på nån av leksaksbutikerna exakt vilka hundra spel som finns gör väl kanske inte mig till världens sämsta människa. Är det några spel som du saknar så tycker jag naturligtvis att du ska skriva att du saknar det och berätta vilket spel du tillbringar dina kvällar med.Lartes skrev:Jo jo, men vet inte om det va ironi att alla spel du valde att ha med i pollen är relativt gammla. Att Monopol, Finans, TP & Risk finns med, det förstår jag.
Men sen finns det en hel del nya roliga spel.
Så jag valde öl alternativet
sportarn skrev:Tog med de spelen som jag känner till och som jag tror nog de flesta känner till. Att jag sen inte varit ute och kollat på nån av leksaksbutikerna exakt vilka hundra spel som finns gör väl kanske inte mig till världens sämsta människa. Är det några spel som du saknar så tycker jag naturligtvis att du ska skriva att du saknar det och berätta vilket spel du tillbringar dina kvällar med.
duckie skrev:Cranium - kombinerar alfapet, brainstorm, pictionary, charader - har inte testat men vill!
SuperMicke skrev:Cranium ar faktiskt skitkul! Man spelar i lag och det ar valdigt varierande. Charader, stava ordbaklanges, gissa ords betydelse, rita och gissa, nynna eller vissla en song, skulptera i modellera.
Ber om ursakt for avsaknaden av prickar, men jag ar just nu i Sao Paolo 28 grader
Lartes skrev:Instämmer. Cranium e skitkul!
BTW jag sitter med dansk dator/server & det går att få prickar ändå
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |