Bamboo! Klart skönast.
http://www.bambootrend.com/sv/produkter/lagerutforsaljning/herrunderstall-av-bambu.html
Finns på fler ställen, men härifrån köpte jag sist och är riktigt nöjd.
Bamboo! Klart skönast.
http://www.bambootrend.com/sv/produkter/lagerutforsaljning/herrunderstall-av-bambu.html
Finns på fler ställen, men härifrån köpte jag sist och är riktigt nöjd.
Kan tillägga en sak. Förutom att det är skönast att använda siden (tips: SidenSelma) så finns det också en annan orsak. Man bör undvika underställ i syntetmaterial därför att de har en tendens att smälta av friktionsvärmen som uppstår när skinnstället kasar på asfalt. Därför rekommenderar jag absolut att använda siden eller annat naturmaterial. Kör du bana eller tävlar så är det inte fråga om att använda nåt annat. Näst bäst är att vara naken under.
Har också provat bambu och det är bra så länge man inte svettas allt för mycket då det torkar långsamt och känns blötare än siden. Ingen hit för mig som kör mest bana.
Det hade jag inte tänkt på.. Antar att även Bambu räknas som naturmaterial i detta fall då?
Bambu är ett gräs, så ja det är ett naturmaterial. Men jag har ingen aning om ställen är helt i bambu.
Vet inte hur det är med ställen som länkades tidigare, men de jag kört med tidigare är enligt etiketten 93% bambu, 7% elastan. Det är rätt tunt, så kanske andra bambuställ är tjockare men utan det elastiska vad vet jag
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|