McB skrev:Blanda det som en grogg, fast mycket mer. Ös sedan i en massa roliga frukter så blir det lajbans ska du se.
McB skrev:Blanda det som en grogg, fast mycket mer. Ös sedan i en massa roliga frukter så blir det lajbans ska du se.
Thundercat skrev:Recept:
5 L Starksprit
1 lingon.
Häll upp spriten i en stor skål. Släng i lingonet.
Färdigt
M:et skrev:Groggvarianten är väll ungefär så långt som jag kommit själv i mina tankar. Tips på lämpliga frukter???
Sangria låter väldigt gott men tanken var att innehållet i skattefria dunken skulle få agera grund i bålen...
Du har en skattefri dunk. Du har inga problem. Du behöver ingen hjälp.M:et skrev:...tanken var att innehållet i skattefria dunken skulle få agera grund i bålen...
exiteme skrev:Var, när, hur blir festen? Vi kommer. Tar med ett lingon...
Chrille skrev:Det enda riktigt bombsäkra tipset(som jag vet) som samtidigt är enkelt och inte kräver någon större hänsyn till doserin är att ha en rejäl slatt ananas-juice i. Ananasen tar bort spritsmaken på ett extremt effektivt sätt samtidigt som det smakar skitgott.
Receptet är alltså
Brämpa
Sockerdricka/sprite/fruktsoda
Ananasjuice (ca 1l per 1.5l sockerdricka)
frusen frukt, allt går
Finputsandet smakar du av på slutet men tänk på hur mycket sprit du har i...
kom bara ihåg två viktiga ting
-blanda inte för starkt, med ananas i kan du blanda en fruktansvärt giftig bål innan spritsmaken bryter igenom, men är det verkligen sjysst?
- det är otroligt ammatörmässigt att blanda bål på dålig dunksprit. Luktar spriten finkel det allra minsta så är det bättre att inte bjuda alls....
Thundercat skrev:Sikta in dig på frukten när du tar till dig!!! För det är där som alkoholen samlas!
/R. Utinerad
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |