Nånting säger mig att man kommer dit man ska ganska så pronto med den där..?
Nånting säger mig att man kommer dit man ska ganska så pronto med den där..?
Kan ingen ta och köpa den här, fort. http://www.blocket.se/goteborg/Trasnipa_med_tandkulemotor_49253426.htm?ca=20&w=2
Hade lekkontot varit lite större så hade jag köpt den på stört! Vill ha en träbåt att puttra på Hjälmare kanal med, en tändkula hade varit fint som fasen.
Ja, det där var ju inga pengar för den.
Men vem fan behöver mer arbete....
Ja, det är ju just den biten med tid... En plastbåt tar ju sin lilla tid den med, träbåtsägare måste ju antingen vara pensionärer, arbetslösa eller barnlösa. Och något hus lär de heller inte äga.
Vi får se hur jag gör. Framtiden är lite oviss nu..
Har du kvar båten?I går var det "höstrepan" men boatsite.se. Vi möttes upp vid Vaxholm, sedan bar det av till Saxarfjärden för "herrarnas fria åkning" och sedan vidare mot Ingmarsö där vi åt ribs och snackade bajz.
Det var 2 Pantera 28r, 1 Magnum 27, 1 "Bananaboat" 24, en Arrow 28, 1 Fountain 31, ett gäng småräsers med aktersnurror samt en flock vattenskotrar och så jag och polaren i Bajamaja 29:an.
Efteråt dammade jag och polaren förbi kanan, Sandhamn och sedan vidare ut på Östersjön tills vi inte såg land längre och hoppade i dyningarna från de gångna dagarnas oväder.
Allt som allt 87 distans i underbart väder. Kvällssolen lyste som ett babianarsle när vi lämnade havet och klapprade inomskärs igen.
Vilken jäkla Lördag!
Jag har en som heter Q i min nyinköpta begagnade daycruiser.Är det nån av er båtägare här som kör plotter via iPad? Tänkte prova det i sommar då jag ändå har en platta liggandes och det blir betydligt billigare än att köpa en gps avsedd för båt.
Har kikat på några olika appar men tänkte fråga om ni har några tips?
88 sea, sea pilot eller navionics? Vilken ska man använda?
Du kunde inte väntat till nästa år med att besvara frågan?Jag har en som heter Q i min nyinköpta begagnade daycruiser.
Noterar annars att Skippo är en bra app.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|