Bög-Hitler

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Såg också denna och den var full av fel, det var en massa tyckande blandade med rena faktafel.
Hur f-n tror någon att de vet vad Eva Braun tyckte och kände genom att titta på 70-80 år gamla amatörfilmer?
Jag menar, man analyserade en stumfilm där Himmler och en till stog och pratade, och menade på att " experter " kunde läsa på läpparna exakt vad de sa. Bullshit, döva som behärskar det så bra någon kan missar i snitt 2 ord av 3.
En massa tyckande blandat med felaktigheter. Smörja.
Hans Villius kom tillbaka.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Läs denna text av Peter Englund, som vanligt mycket bra.....

http://www.peterenglund.com/textarkiv/hitlersex.htm

Det sorgliga är att man med denna demonisering av Hitler och hans gelikar bara fjärmar sig från den ohyggliga verkligheten, att de var vanliga människor, med goda och dåliga sidor.

Saxat ur Englunds text

"Redan kan vi se självupptagenheten och den vridna intoleransen, de långa perioderna av indolens, punkterad av fantasterier eller plötsliga vredesutbrott, den fallenhet för svajiga men tvärsäkra teorier som ofta kännetecknar autodidakter."

Detta är en text som, och detta är väl egentligen det mest rysliga i det hela, skulle passa in på alltför många sporthoj-medlemmar.....

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Inte för att man är nazist direkt, men jag satt och blev uppriktigt förbannad på hur övervinklad den här dokumentären var.
Först ett klipp på Eva Braun som åker skridskor och sen ett snabbt byte till ett illa tilltygat lik, och till det kommentarer som "...under tiden roade sig Eva med att åka skridskor..."

Jag satt och bajsade och läste FIB Aktuellt när de avrättade tusentals människor i forna Jugoslavien. Är jag därför ett monster?

Hur vet de att det skedde samtidigt?
Vinnare skriver alltid historien.

Samtidigt tycker jag att det är viktigt att man tar upp Nazityskland om och om igen, så att man aldrig glömmer vad som skedde, men man ska hålla sig till fakta...och defenitivt inte glömma att nämna vad som ledde fram till hur unge Adolf kunde göra som han gjorde och få folket med sig (ungefär samma sak som händer i Sverige idag utan att nån lyfter ett ögonbryn).

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Andra världskriget var i första hand ett politiskt krig, i andra hand ett fysiskt krig och i tredje hand ett propagandakrig. Det kommer alltid ut sådana här rykten om ledarna. Vad man vet om Hitler är dock att han förmodligen hade homosexuella tendenser. Om han dock var riktig bög är svårt att uttala sig om. Ett propagandakrig som sagt där lögnen är ett vapen som används flitigt.

Han var veg pga dålig mage, inte av etiska skäl.

Jag skiter väl i VARFÖR han var vegetarian, det är ju lika sjukt oavsett vilket att INTE äta kött :mad:

Jag har hört att jesus (den skäggiga snubben som ljög och sa att han kunde gå på vatten) var bög, men det är väl ganska troligt då han aldrig fick några barn samt blev korsfäst :va

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag har hört att jesus (den skäggiga snubben som ljög och sa att han kunde gå på vatten) var bög, men det är väl ganska troligt då han aldrig fick några barn samt blev korsfäst :va
Att han knallade runt i klänning var ju också lite av ett tips.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år