Börja med minimoto

ludis

Ny medlem
Gick med
19 May 2005
Hoj
suzuki TS Med Fler
Hejsan. Jag Har blivit lite sugen på att börja med minimoto men e lite osäker på vilken Modell och märke jag ska välja och om det finns nån bra klubb i stockholms orådet. Tänkte mig kanse burja med en kinamoto men en bra i sånna fall. Sen ha den och träna lite på och sen köpa en bättre. Tacksam för tips. MVH Ludde

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Tjena!
Kul att flera vill börja med minimoto, alltid roligare ju fler man är...Om du tänker dig o börja med kinahoj så har jag en till salu om det kan vara nåt o annars finns det ju alltid alternativ.
Här har du i alla fall en länk till ett bra forum för oss som är intresserade av minimoto: http://forum.minimoto.se/portal/news.php
Där finns en lista bla med alla banor som är tillgängliga i dagsläget!:tummenupp

ludis

Ny medlem
Gick med
19 May 2005
Hoj
suzuki TS Med Fler
Sen gillar jag och meka och trimma. Så jag skulle vilja ha en minimoto jag kan lägga ut pengar på och sedan när jag säljer den få igen lite av dom pengarna så det inte bara blir pengar i sjön.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
om du ska ha en kine mini så ska du ta isär hela motorn och byta alla packningar mm oavsett vilken modell, men det är inte lätt att få sålt en minimoto alltid.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...