Bikerbitch
Stolt mamma
Jag och Tom var ute o övningskörde i bilen. Jag ligger i 120 på 50 eller 70väg. Längre fram ser jag ett par blåa nissar. "Helsike" tänker jag. Bromsar ner kraftigt och blir tvungen att rulla in till kanten när jag närmar mig polisen.
Kliver ur bilen och polisen tyckte att jag bar mig dumt åt när jag försökte köra om motorcyklisten.
"?" tänker jag. Den enda människan på två hjul körde jag ju före på vägen.
Jag är helt oförstående och puttar skämtsamt till polisen.
Han slår fast vid att det var dumt att försöka köra om och jag tänker att nu ryker väl lappen fastän jag inte ens har B-kortet...
Men jag kommer undan med böter. Ringer pojkvännen o gråter, säger att jag blivit tagen av polisen....
Sen vaknar jag upp och inser till mig lättnad att allt bara var en dröm.
Riktigt verklig och läskig dock. Måste vara p g a allt snack om snutjagande här på forumet.
Kliver ur bilen och polisen tyckte att jag bar mig dumt åt när jag försökte köra om motorcyklisten.
"?" tänker jag. Den enda människan på två hjul körde jag ju före på vägen.
Jag är helt oförstående och puttar skämtsamt till polisen.
Han slår fast vid att det var dumt att försöka köra om och jag tänker att nu ryker väl lappen fastän jag inte ens har B-kortet...
Men jag kommer undan med böter. Ringer pojkvännen o gråter, säger att jag blivit tagen av polisen....
Sen vaknar jag upp och inser till mig lättnad att allt bara var en dröm.
Riktigt verklig och läskig dock. Måste vara p g a allt snack om snutjagande här på forumet.