B.V.S.A i annonser

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Vad betyder det?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Re: .

nubelius skrev:
Kanske billigare vid snabb affär???
Ok, men då borde man ju kunna tolka det som "ännu billigare vid utdragen historia så jag blir av med skiten nån gång" :crash

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Inte bara kanske utan det är "billigare vid snabb affär"!

Hmmmmm, undrar vad som blir billigare och hur många km/ h konsum här uppe måste göra för att tidigare nämnda tingest skall sjunka i pris? :3freak

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bingo skrev:
Vad betyder det?

Det uttrycket sätter du efter din annons för att locka fler köpare. Jag har sålt många bilar och oftast sätter jag nårra tusenlappar mer än dess egentliga värde. Kommer det en kille som ringer o kollar o bestämmer sig för att köpa OCH dessutom påpekar att det stod BVSA i annonsen kan jag sänka priset en tusenlapp eller 2 utan att det svider :tummenupp

Så funkar det.

ELLER: Vid snabb affär 10.000kr, annars 13.000kr kan betyda att de fjantarna som lägger handpenning och sånt trams och inte har pengar får betala 13.000kr om de vill ha bilen till nästa löning. Vill de ha den idag kostar den 10.000kr.
Finns många tokar där ute.

Sätt ut en annons på en tex. snöskoter som du inte har och sätt ett billigt pris som fan på den. Det kommer ringa folk från hela sverige och vill sätta in handpenning för att säkra köpet. När du fått pengarna säger du att den är såld till nån annan som hade pengar i handen. Han kan då ringa konsumentkontakt eller anmäla dig, du går fri.
Fast han kan vara medlem i Hells Angels med :crash

750RR

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Jag ska ju definitivt inte lägga handpenning på något mavve säljer ;)

Men som sagt B.V.S.A är ett utmärkt lockbete om man vill bli av med nåt snabb även om det inte är direkt billigt :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Casca skrev:
Jag ska ju definitivt inte lägga handpenning på något mavve säljer ;)

Men som sagt B.V.S.A är ett utmärkt lockbete om man vill bli av med nåt snabb även om det inte är direkt billigt :D

NÄR FÅR JAG ÅKA I BIN BMW 750????????

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Jag lovar stanna nästa gång jag ser ditt tjänstefordon ;)
vittsjö-bjärnum däromkring är inte ditt område för i så fall missade du en runda igår :)

//J

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Casca skrev:
Jag lovar stanna nästa gång jag ser ditt tjänstefordon ;)
vittsjö-bjärnum däromkring är inte ditt område för i så fall missade du en runda igår :)

//J

Jag kör kanske förbi där på lördag redan :) Lust o testa din 750 med tolv cylindrar mot en riktig M5 fast modifierad till endast fyra cylindrar? Du kan få försprång :cool:

750RR

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: B.V.S.A i annonser

maverick_750rr skrev:
...Sätt ut en annons på en tex. snöskoter som du inte har och sätt ett billigt pris som fan på den. Det kommer ringa folk från hela sverige och vill sätta in handpenning för att säkra köpet. När du fått pengarna säger du att den är såld till nån annan som hade pengar i handen. Han kan då ringa konsumentkontakt eller anmäla dig, du går fri.
Fast han kan vara medlem i Hells Angels med :crash

750RR
Ok, tack fö en utförlig förklaring. Men det där med snöskotergrejjen fattar jag inte riktigt. Menar du att de snor folks "handpenning"?

Edit: på tal om att prova bilar. Du kan få prova att TVÄTTA HÖGER BAKRUTA PÅ INSIDAN på frugans bil om du vill. :D :D :D

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: B.V.S.A i annonser

Bingo skrev:
Ok, tack fö en utförlig förklaring. Men det där med snöskotergrejjen fattar jag inte riktigt. Menar du att de snor folks "handpenning"?

Edit: på tal om att prova bilar. Du kan få prova att TVÄTTA HÖGER BAKRUTA PÅ INSIDAN på frugans bil om du vill. :D :D :D

Javisst sankt Ive... jag kommer på lördag o tvättar din frus bil. Hon skulle nog uppskatta mig i bara jeans o sandaler plaskblöt hårt jobbandes :tummenupp

Folk snor andras handpenning ja. Inte jag. :fakta

750RR

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...