Ok, men då borde man ju kunna tolka det som "ännu billigare vid utdragen historia så jag blir av med skiten nån gång"nubelius skrev:Kanske billigare vid snabb affär???
Jidetoft skrev:PoK = Puss och Kram???
Bingo skrev:Vad betyder det?
Casca skrev:Jag ska ju definitivt inte lägga handpenning på något mavve säljer
Men som sagt B.V.S.A är ett utmärkt lockbete om man vill bli av med nåt snabb även om det inte är direkt billigt
Casca skrev:Jag lovar stanna nästa gång jag ser ditt tjänstefordon
vittsjö-bjärnum däromkring är inte ditt område för i så fall missade du en runda igår
//J
Ok, tack fö en utförlig förklaring. Men det där med snöskotergrejjen fattar jag inte riktigt. Menar du att de snor folks "handpenning"?maverick_750rr skrev:...Sätt ut en annons på en tex. snöskoter som du inte har och sätt ett billigt pris som fan på den. Det kommer ringa folk från hela sverige och vill sätta in handpenning för att säkra köpet. När du fått pengarna säger du att den är såld till nån annan som hade pengar i handen. Han kan då ringa konsumentkontakt eller anmäla dig, du går fri.
Fast han kan vara medlem i Hells Angels med
750RR
maverick_750rr skrev:NÄR FÅR JAG ÅKA I BIN BMW 750????????
Bingo skrev:Ok, tack fö en utförlig förklaring. Men det där med snöskotergrejjen fattar jag inte riktigt. Menar du att de snor folks "handpenning"?
Edit: på tal om att prova bilar. Du kan få prova att TVÄTTA HÖGER BAKRUTA PÅ INSIDAN på frugans bil om du vill.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |