Tanken är ju att spegeln ska rotera för att inte rycka till i styret och orsaka en vurpa, det är därför höger spegel är gängad åt andra hållet.Finns det sådana som inte är DoubleTake och kostar flera tusen?
Trött på att ha toterande speglar för att man råkade stöta till dom.
Jag trodde att folk skulle förstå att dom ska ju kunna böjas på det viset men inte från hela fästet och börja flaxa runt i vinden för att kräva att man ska stanna och spänna fast eländet igen. Typ som en innerbackspegel i din bil eller som backspeglar satt fast på utsidan av bilar förr i tiden. Men tydligen inte.Tanken är ju att spegeln ska rotera för att inte rycka till i styret och orsaka en vurpa, det är därför höger spegel är gängad åt andra hållet.
Du får la dra fast lite hårdare ba.....
Well, med tanke på den uttömmande beskrivningen av problemet så var det ju otänksamt av mig att försöka bistå.Jag trodde att folk skulle förstå att dom ska ju kunna böjas på det viset men inte från hela fästet och börja flaxa runt i vinden för att kräva att man ska stanna och spänna fast eländet igen. Typ som en innerbackspegel i din bil eller som backspeglar satt fast på utsidan av bilar förr i tiden. Men tydligen inte.
Double Takes?Well, med tanke på den uttömmande beskrivningen av problemet så var det ju otänksamt av mig att försöka bistå.
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |