Grandell
Inte alltid sist
- Gick med
- 30 Nov 2005
- Hoj
- Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Har alltid tyckt att Bagnaia verkar vara en trevlig typ, inte översnabb men snäll. Men så börjar han snacka och snackar gör han. Han anser om jag fattar rätt att de cyklar som inte är rena fabrikare ska saktas ner så endast de från fabriksstallen ska ha en sportmössa. Vilket skitsnack, tror han att han hade kommit dit han är idag om inte han suttit på en mer eller mindre likvärdig köpehöj för två eller om det är tre säsonger sen.
Tiderna ändras och mitt i allt sitter jag och nästan hejar på Marquez, han klagar inte i alla fall på att de andra Hondorna är lika snabba som hans, däremot är inte de andra kuskarna lika snabba som han. Trodde aldrig jag skulle hålla på Marc och det gör jag inte egentligen, inte än. Däremot Bagnaia, han har gjort sitt i min bok.
There needs to be a gap between factory and Independent
Hear the controversial comments from Pecco Bagnaia, where he claimed he’d like a “6 or 7 tenth advantage” for factory bikes
www.motogp.com
Tiderna ändras och mitt i allt sitter jag och nästan hejar på Marquez, han klagar inte i alla fall på att de andra Hondorna är lika snabba som hans, däremot är inte de andra kuskarna lika snabba som han. Trodde aldrig jag skulle hålla på Marc och det gör jag inte egentligen, inte än. Däremot Bagnaia, han har gjort sitt i min bok.