Godagens godagens!
Har en liten fråga till er som har balanserat BÄGGE av dessa hojar på det ena hjulet, i det här fallet bakhjulet! 625an räknas också in under kategorin 660
Iallafall, skulle ni som kört bägge hojarna säga att det är någon viss fördel med den ena hojen gentemot den andra? 660/625 ska ju ha en mycket brutalare motorgång än 690, det får man väl se som nackdel? Borde bli svårare att balansera?
Samt hur illa "brukar" det bli att slå över med en 690 IOM tanken i bak, den tar väl första smällen? Mao ingen bra "lära sig bakhjul på riktigt" hoj om man nu riskerar att slå över ett par gånger? Eller är det en såpass stor fördel med den mjukare gången samt vikten i bak av tanken, att det är värt att leva med risken att skada tank vid överslag?
Hoppas ni förstår frågan!
Mvh en bus-sugen
Har en liten fråga till er som har balanserat BÄGGE av dessa hojar på det ena hjulet, i det här fallet bakhjulet! 625an räknas också in under kategorin 660
Iallafall, skulle ni som kört bägge hojarna säga att det är någon viss fördel med den ena hojen gentemot den andra? 660/625 ska ju ha en mycket brutalare motorgång än 690, det får man väl se som nackdel? Borde bli svårare att balansera?
Samt hur illa "brukar" det bli att slå över med en 690 IOM tanken i bak, den tar väl första smällen? Mao ingen bra "lära sig bakhjul på riktigt" hoj om man nu riskerar att slå över ett par gånger? Eller är det en såpass stor fördel med den mjukare gången samt vikten i bak av tanken, att det är värt att leva med risken att skada tank vid överslag?
Hoppas ni förstår frågan!
Mvh en bus-sugen