Fick lite problem med slirande koppling efter lite bakhjulsåka.
På 5:an så drog den rejält upp i varv utan att hastigheten hakade på vid gaspådrag. Men efter lite lugnt körande så verka den funka som den ska innan jag stoppade in den i garaget.
Det jag undrar över nu ifall man kan matta ut lameller så de slirar efter ett tag av bakhjulsövande..för att sedan funka som vanligt igen?
O slits lameller extra mycket vid konstant övande av bakhulsåka? Vad jag menar är ifall de blir extra varma etc så att de slits mer då man konstant kopplar upp rackarn?
På 5:an så drog den rejält upp i varv utan att hastigheten hakade på vid gaspådrag. Men efter lite lugnt körande så verka den funka som den ska innan jag stoppade in den i garaget.
Det jag undrar över nu ifall man kan matta ut lameller så de slirar efter ett tag av bakhjulsövande..för att sedan funka som vanligt igen?
O slits lameller extra mycket vid konstant övande av bakhulsåka? Vad jag menar är ifall de blir extra varma etc så att de slits mer då man konstant kopplar upp rackarn?