du kan göra både och runken det är en smaksak...schrunken skrev:Är det nån som behärskar konsten att stå upp när man kör på bakhjulet?
Det känns helknepigt när jag provar, ska man stå upp från början eller ska man resa sig när man fått upp hojen?
acura skrev:Humma.... varför inte anväda stunt-sektionen när den finns??
har du passagerarpinnar så kan du ju prova att stå först och sen lyfta hojjen.schrunken skrev:Är det nån som behärskar konsten att stå upp när man kör på bakhjulet?
Det känns helknepigt när jag provar, ska man stå upp från början eller ska man resa sig när man fått upp hojen?
Ylle skrev:Det är bara att ställa sig upp. Det är lättare att ställa sig upp när du har bra höjd och inte accar. Vill du svänga åt höger vrid styret åt vänster ha tyngden på vänster pinne och luta kroppen åt höger. Funkar för mig iaf finns säkert många olika tekniker.
Perra skrev:och sen försöka få upp den.
Wheeliedevil skrev:
Nisse Järnet skrev:Eller såhär? Att stå på pasagerarpinnarna är enkelt (jag till vänster, johanjulgran till höger)
Tror jag det var ja Den gixxern lät som fan! Men den lät härligt!Tom Byron skrev:Är det Ebbe å Jocke som håller på att göra sig klara för att åka inlines, precis framför er på bilden? Tycker hojen ser bekant ut
/Heda
schrunken skrev:Provade lite varianter, försökte börja stående men också sitta och sedan ställa mig upp. (Jag fortsätter att öva)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|