bakis

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
fi fan! :fyllisar
sitter här igen och är bakis.. med allt vad det innebär!
tänkte fråga vad det finns för botemedel till denna sjukdom? :3freak
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
Tellet skrev:
fi fan! :fyllisar
sitter här igen och är bakis.. med allt vad det innebär!
tänkte fråga vad det finns för botemedel till denna sjukdom? :3freak

Finns en tråd om det så sent som igår! :tummenupp
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Näe, jag mår skit med blixthuvudvärk och kass mage... och det starkaste jag drack igår var milkshake. :(
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
Bah, blåste i min alkomätare för 15 min sedan. 1,3 promille.. :hihi
Har alltså inte hunnit bli bakis än!
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
heinz_p skrev:
Bah, blåste i min alkomätare för 15 min sedan. 1,3 promille.. :hihi
Har alltså inte hunnit bli bakis än!

Jag blåste nyss.. låg bara på 0.3 promille..:fyllisar
Vet iofs inte vad jag legat på om jag inte ringt ulrik via porslinstelefonen när jag kom hem... :zpy
....fi fan...

Edit1: Jag känner mig väldigt lik min Avatar idag!
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
korvgubbe skrev:
Jag blåste nyss.. låg bara på 0.3 promille..:fyllisar
Vet iofs inte vad jag legat på om jag inte ringt ulrik via porslinstelefonen när jag kom hem... :zpy
....fi fan...

Edit1: Jag känner mig väldigt lik min Avatar idag!

Tss, nogood. Att snacka med ulrik innebär en orutinerad fylla :hihi

Nu ska jag spela fotbollsmatch, får se om jag gör mål i rätt mål.. :banana
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
heinz_p skrev:
Tss, nogood. Att snacka med ulrik innebär en orutinerad fylla :hihi

Att snacka med ulrik innebär att man har för frikostiga polare som bjuder för mycket..
Skulle du tacka nej till gratis öl när den sträcks fram till dig, perfekt skummande.... du ser kolsyran pärlande stiga till ytan genom den gyllene drycken i det immiga glaset.. Skulle du då säga: Nej tack! Jag ska ta ett glas vatten och sen åka hem och vika tvätt och kamma mig!?


Edit1: Lycka till med fotbollande föresten!
Jag ska fortsätta äta chips och cola till frukost... och lunch..
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Jag testa denna alkoholkalkylator:( http://www.aftonbladet.se/kvinna/alkocount4.html
Hade tänk att man kunde köra lite hoj idag men det ser inte ljust ut efter att ha druckit följande.
1 pint gunnies
1 glas vitt
2 flaskor leffe blond
1 burk 3,5%
1 starkis på krogen
1 stor fransiskaner
verkar som man ska vänta 17h:( Nu räknar den väl inte helt rätt men det e inte värt att chansa....
Tänkte köpa en alkomätare idag, men som tur var gick jag till apoteket och hämtade ut några salvor, tänkte detta blir inte så dyrt kanske 2-400kr.....jojo 732kr :död :huvet :4skrika VAAAAFAAAAN!!!! Alltså för en tub med 30g salva 372kr, ett hårchampo a 89kr och 4x25ml kortison a 4x110kr :gnissla
Jag säger bara passa er för att få eksem!!! Därför avråder jag bestämt från tvätt med bensin och lkösningsmedel, det e klart roligare att lägga pengar på hojen ist!!
 

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
så är det dax igen att om ca 18 timmar införskaffa en ny baksmälla :) hårt att bli student! :fyllisar :fyllisar
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Tellet skrev:
så är det dax igen att om ca 18 timmar införskaffa en ny baksmälla :) hårt att bli student! :fyllisar :fyllisar
Jag kommer ihåg när jag var student, det var lite annat än dagens studenter jojo....jag minns det som igår, det var det fantastiska året 1994. Det året som all världens toppstudenter tog studenten, det var efter det som skolsystemet kollapsade och man kunde lalla sig igenom skolan. Betygen blev helt plötsligt numrerade till 20 och man konkurrerade inte längre om att få de få 3, 4 och 5or som klassen hade kvoterat. Sedan dess har det bara gått utför, det var bättre förr......

....men grattis ändå :tummenupp
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Anton_Ljunghusen skrev:
Vad blir bättre när man gått ut gymnasiet? :tungan
Njut nu för sedan e det minst 3år kvar till i skolan :hihi
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Mingves skrev:
Hade tänk att man kunde köra lite hoj idag men det ser inte ljust ut efter att ha druckit följande.
1 pint gunnies (Guiness)
1 glas vitt
2 flaskor leffe blond
1 burk 3,5%
1 starkis på krogen
1 stor fransiskaner
verkar som man ska vänta 17h:( Nu räknar den väl inte helt rätt men det e inte värt att chansa....
Ja. Det var ju verkligen illa stor konsumtion det där. Bäst att vänta några månader innan du dricker igen, så kroppen hinner återhämta sig!

Det där med att levern förbränner 2 cl/tim kan ju helt enkelt inte stämma. Då skulle det ju t.ex. ta c:a 50 timmar innan man var nykter efter att ha firat midsommar (snart, snart kommer den!) och så är det ju inte riktigt. Bara illasinnad propaganda. Bästa boten mot bakfylla är helt enkelt att köra hoj. Innan framförandet inmundigar man dock lämpligen c:a 2-3 ltr sportdryck.

Edit: Enligt AB's test skulle jag nu ha 3.78 ‰ och behöva vänta 26 timmar på att köra ett fordon. Enligt Landstinget i Kalmar är man medvetslös vid tre och dör vid mellan fyra och sju ‰. Man ska nog ta såna tester med en rätt stor skopa salt. :D
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top