netz skrev:Undrar om det är någon som vet vart man kan köpa denna bakskärm? Detta är inte den skärm som finns att köpa hos tex Lelles mc som ska passa till LC4 med flera. Har sett skärmen på tyska sidor men inte lyckats ta reda på vart man köper dem.
Bengtsson skrev:Du kan köpa den på Claessons i bromölla där inhandlade jag min iaf
niofemtiofyrarr skrev:Så det är den här skärmen ni har?? För det är förmodligen den han letar efter!!
netz skrev:Undrar om det är någon som vet vart man kan köpa denna bakskärm? Detta är inte den skärm som finns att köpa hos tex Lelles mc som ska passa till LC4 med flera. Har sett skärmen på tyska sidor men inte lyckats ta reda på vart man köper dem.
De är bara att ta fram sticksågen och kapa ett par cm. De har jag gjort på min.netz skrev:Den skärm som dom har på i Claessons Motor och Karlströms ser ut som på bilden med en bit som går ner längst bak. Enligt dom så finns bara denna skärm. Har ni något art.nr eller namn på den ni har köpt?
-PLM- skrev:Lånar tråden lite... Var köper man KTM plast i sthlm? Lelles hade inte det jag behövde inne till bakstänkan......
niofemtiofyrarr skrev:Så det är den här skärmen ni har?? För det är förmodligen den han letar efter!!
Rasorblade skrev:Jag har ett diodbaklyse!!
TomK skrev:Me too! Men har du varit på besiktningen med det skyltmontaget ? Jag har likadant nu, men brukar montera om så allt ser original ut inför besiktningen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|