Banåkare i Kalmar län?

Robbbin

Kör lugnt i sommar!
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
r1 -03
Har vi några som tävlar i Kalmar?

Vart i så fall tränar ni?

Är relativt nyinflyttad i Kalmar och skulle med nöje börja åka lite mer bana.

// R

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Finns lite folk som kör ERF, 70racing och classic. Ingen bana att köra på förrutom för 70cc folket som kör på gokart-banan.
Däremot finns det lite folk som kör motard samt ett gäng minimotos, samtliga brukar man hitta på gokart banan när vädret är fint :)

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
www.kmkrr.se

Där har du Kalmar motorklubbs RR sektions sida. Precis som föregående inlägg säger så är det mest mindre hojar (minimoto) 70cc och SuperMoto som har aktiveter på Skogstorps motorbana (gokartbana).
Vi tränar där på Torsdagar mellan 15.00-18.00 och Lördagar 16.30-18.00, tiderna stämmer ju inte helt nu så här års eftersom det tydligen är vinter snart o därför inte så många ljusa timmar.....:tummenupp

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Har trådskaparen fått reda på vad han ville?....Vad är det du vill köra för hoj på bana?

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Har trådskaparen fått reda på vad han ville?....Vad är det du vill köra för hoj på bana?

Vi är några som åker bana rätt flitigt, unionracing & TSK racing, med lite kringfolk runtomkring. Är ju oftast gatåkare samma dagar som licens men olika grupper.

/Urban

Robbbin

Kör lugnt i sommar!
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
r1 -03

Ville främst åka lite med min r6:a och om det gick bra kanske inhandla en banhoj och åka lite mer. Gick ju tyvärr i stöpet då ingen bana finns.

Får helt enkelt inhandla en motard och åka lite med :D

IGNJATOVIC

Guest
Ville främst åka lite med min r6:a och om det gick bra kanske inhandla en banhoj och åka lite mer. Gick ju tyvärr i stöpet då ingen bana finns.

Får helt enkelt inhandla en motard och åka lite med :D

Jag har en banhoj till salu om du inte vill ta ut din R6:a. Om du går in på min sida och sen annonser så ser du vad jag har ;)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning