Banåkning -07

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Någon här på 125-delen som tänkte åka på nån bandag i år? Jag var på min första igår på Anderstorp och tyckte det var riktigt jäkla skoj. Även om vädret sterjkade lite så vart det torrt mot slutet och knät var i backen en gång i alla fall (stolt:yoparty)

Men det vore skoj att se nån annan på 125:a åka så man slipper åka ensam.

P.S. falkenberg på onsdag 17/5 mellan 17-20. jag kommer antagligen vara där, Någon mer?

/Söderen

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Någon här på 125-delen som tänkte åka på nån bandag i år? Jag var på min första igår på Anderstorp och tyckte det var riktigt jäkla skoj. Även om vädret sterjkade lite så vart det torrt mot slutet och knät var i backen en gång i alla fall (stolt:yoparty)

Men det vore skoj att se nån annan på 125:a åka så man slipper åka ensam.

P.S. falkenberg på onsdag 17/5 mellan 17-20. jag kommer antagligen vara där, Någon mer?

/Söderen

Jag har tänkt att köra lite bana någon dag:) Men falkenberg är för låångt, anderstorp däremot skulle jag palla att åka till:tummenupp

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Jag är också sugen på banracing. Ska till Mantorp 2 ggr i år, dock ej med hoj :gnissla
Men jag har nära till Gelleråsen och Mantorp, så det blir antagligen där om jag ska åka.

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Jag är också sugen på banracing. Ska till Mantorp 2 ggr i år, dock ej med hoj :gnissla
Men jag har nära till Gelleråsen och Mantorp, så det blir antagligen där om jag ska åka.

Okeej. Då kanske vi ses eftersom jag ska jobba i Örebro så har inte så långt ja häller. Skoja tt det är nåra som är på i alla fall:tummenupp

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Vad kostar det att åka på anderstorp? Hur vet man om man överstiger 95 db? Jag kan väl knappast göra det med min rs eller? Har trimavgasrör dock:va

Funderar på att dra dit den 31:a med en kompis:)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Vad kostar det att åka på anderstorp? Hur vet man om man överstiger 95 db? Jag kan väl knappast göra det med min rs eller? Har trimavgasrör dock:va

de mäter under körningen, dock är det lite tråkigt om man kommer dit och så mäter det ett värde som är över

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR

Det kostar 200kr för medlem och 400kr för icke medlem.
Körningen är mellan 1700-2000.
dB gränsen behöver du inte oroa dej och. dom hade inte ens en dB-mätare när ja körde sist.

skoj att fler är på och vi ses förhoppningsvis den 30:e:tummenupp

OBS! den 31/5 är ändrat till den 30/5 OBS!

Last edited:

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
ofan jobba i örebro vart ska du jobba då ?
du ska inte köra någon bandag på gelleråsen då?

på KåKå som ligger brevid elektroskandia. Kan kanske bli en dag på gälleråsen också. inget bestämt än. men det vore jäkligt skoj.

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
på KåKå som ligger brevid elektroskandia. Kan kanske bli en dag på gälleråsen också. inget bestämt än. men det vore jäkligt skoj.

jo absolut de skulle vara riktigt kul o köra en sväng där, men har för mej jag frågade förut om man behövde ha licens för att köra på träningarna och de sa dom att man behövde, men du kanske har licens?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2945613 jo absolut de skulle vara riktigt kul o köra en sväng där, men har för mej jag frågade förut om man behövde ha licens för att köra på träningarna och de sa dom att man behövde, men du kanske har licens?
en gångs?

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Kommer troligtvis prova en bankörning på Kinnekulle ring i sommar. :) Minst 1 iaf.

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Nån som vet vad det skulle kosta att åka på gelleråsen? en ggn, ja har ingenting förutom mc o fullt ställ(inga licenser osv..)

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto

där sa du ju nåt prulle, de har jag faktiskt inte tänkt på .... de ska jag fråga om :)

Nån som vet vad det skulle kosta att åka på gelleråsen? en ggn, ja har ingenting förutom mc o fullt ställ(inga licenser osv..)

jag ska höra med han som är ansvarig för de där på gelleråsen vad de kostar med engångslicens så kan man ju dra dit sen nån gång:tummenupp

Last edited:

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Det kostar 200kr för medlem och 400kr för icke medlem.
Körningen är mellan 1700-2000.
dB gränsen behöver du inte oroa dej och. dom hade inte ens en dB-mätare när ja körde sist.

skoj att fler är på och vi ses förhoppningsvis den 30:e:tummenupp

OBS! den 31/5 är ändrat till den 30/5 OBS!

är det bara att åka dit? Eller ska man anmälla sig någonstans?
Behövs det licens?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...