Banåkning Kemora V31 (28-31 juli)

Maxat

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R1
Nu är det dags för bankörning i Kemora igen!

Vi har hyrt banan mån-tors v31. Vi kör från kl 10-20 i fyra dagar.

Alla som vill komma är hjärtligt välkomna, och priset blir 250 SEK el. 25 Euro per dag, för er som anmäler och betalar före 20/7. På-plats-pris blir 450 SEK per dag. Detta är enbart för att försäkra mig om att vi får in ett seriöst gäng som vill köra.

Har satt en gräns till 40 man, så vi kommer att kunna köra mer än vi orkar med. Vi kör från kl 10 på morgon till 20 på kvällen, och det blir högst 3 grupper, troligtvis 2.

För mer info kolla in på:
www.drive.to/maxat

Missa inte det här, det blir riktigt bra körning!!! Det är en skitfin bana, ca 3km lång.

Hör av er för mer info på:
0739-742030
08-295221
maxkinnander@hotmail.com

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
4 dgr!!!

Hade jag vetat om det här lite tidgare så hade jag lugnt hängt med. 4 dagar i sträck på samma bana är precis vad jag eftersökt.
Skulle helst vilja ha en hel vecka på en och samma bana så man kan ligga och nöta ordentligt och förhoppningsvis lära sig något.

Hur tar man sig annars till Kemora? Vart i Finland ligger Kemora? Restid från Stockholmstrakten?

Kan du redan nu säga om ni kör nästa år likadant? Verkligen bra tillställning ni ordnat...4 dgr... :bow Hmm....lite avundsjuk :mad:
/KRK

Maxat

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R1
Kemora

Kemora kommer man till lättast från stockholm genom färja till Åbo, och därifrån är det ca 40 mil till banan.

Ja, vi kommer att arrangera fler körningar nästa år. Håll ett öga öppet på www.drive.to/maxat som kommer att uppdateras under sensommaren...

Kommer även att arrangera körningar på andra banor så håll koll på hemsidan för mer info.

/Max

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Re: Kemora

Maxat skrev:
Kemora kommer man till lättast från stockholm genom färja till Åbo, och därifrån är det ca 40 mil till banan.

Ja, vi kommer att arrangera fler körningar nästa år. Håll ett öga öppet på www.drive.to/maxat som kommer att uppdateras under sensommaren...

Kommer även att arrangera körningar på andra banor så håll koll på hemsidan för mer info.

/Max

Tack för infon!
/KRK

Iskall

Sporthojsnörd
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
R1M -15 & MT-10 SP -20
Bilder från Torsdag

Fotograf:

e-mail.jpg