Banåkning Midlanda 30/6

Maxat

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R1
Tjena!

För er som vill åka bana på midlanda bjuds det nu ännu ett tillfälle. Måndagen 30/6 får vi åka hela dagen för 500:-. Vi börjar körningen kl8.00 och kör till ca 18.00.

Lite beroende på hur mycket folk som dyker upp så delar vi upp oss i 2-3 grupper: Långsam, medel & snabb, där snabb grupp även innehåller licensförare.

Vill ni ha mer info så är det bara att ringa på 08-295221 el 0739-742030.

Ha de´
/Max

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Midlanda

De va i sista minuten..... på måndag alltså, hinner en betalning att skickas på postgiro??(postgironr?) eller kan man betala på plats?? (är man garanterad plats i sådant fall?)
Åker ni på morgonen, från var i sådana fall ?? kanske kan vi mötas upp?, är det någon som åker fr Uppsala??
Hur många platser finns det kvar?? (långsam grupp).
Har du någon sida för mer info om banan ect ect.....
De va en hel drös me frågor..... :D /Micke

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
En dum fråga till som säkert fler kan svaret på..
Var ligger midlanda? :rodnar

Det låter ruskigt roligt, fast jag vågar nog inte vara med. Vill inte rikskera att ha sönder hojen innan körning på Sviesta :rolleyes:

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Kryptonit skrev:
En dum fråga till som säkert fler kan svaret på..
Var ligger midlanda? :rodnar

Det låter ruskigt roligt, fast jag vågar nog inte vara med. Vill inte rikskera att ha sönder hojen innan körning på Sviesta :rolleyes:

Men.. Krypto... va det inte din hoj jag såg nerplockad på Jham i dag kl: 15.30...?? :confused: , var nämligen där och hämtade tillbaka min R6:a så det blev ingen R1:a......
Tror att Midlanda ligger precis utanför Sundsvall, typ 25mil??
Haka på om det finns plats!!! Har nog sett titanet gnistra så bana är ju ett måste för dig :tummenupp :tummenupp

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
R6-Drutten skrev:
Men.. Krypto... va det inte din hoj jag såg nerplockad på Jham i dag kl: 15.30...?? :confused: , var nämligen där och hämtade tillbaka min R6:a så det blev ingen R1:a......
Tror att Midlanda ligger precis utanför Sundsvall, typ 25mil??
Haka på om det finns plats!!! Har nog sett titanet gnistra så bana är ju ett måste för dig :tummenupp :tummenupp

Det var min hoj du såg :rolleyes:
Hade problem med glappande hel/halvljus på hojen, men det är nu fixat :bow

Roger sa även att Sulas förmodligen bytte tändningslåset i onödan förra året (kostnad ca 3k). De höll ju på att felsöka i 2 månader ungefär, så jag tycker att de borde hittat det som orsakade glappandet under den tiden. :mad:

Frågade även Roger om han sålt sin hoj, men det hade han inte..

Angående Midlanda står jag nog över :(
Lite långt att åka, har inte semester förrens veckan efter samt vill inte riskera något innan jag kört på banan vid Linköping..

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Har hört av vår vän Läskeblask att Midlanda ska vara riktigt kul att åka på, men det är lite kort varsel så jag hoppar denna gången.

jone

användare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen hoj
bara så ni vet så ligger midlanda ca 35 mil norr om uppsala, en mil söder om härnösand. inte så långt om man vill köra, men ändå en bit att åka...

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping