Bandag på Gelleråsen 4 Juli 2013 med SevaRacing

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Härlig dag på banan idag!

Många nya banåkare med - skitkul! Stort tack till Bella och Micke med familj.

Seva Racings dagar skrivs in i kalendern med bläck. :crash

/Jerry - föråkare i gatgrupperna

falco_tuna

Medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Aprilia Falco -00(såld), GSX-R 1000 K5 Räser Edition, Tuono V4 1100RR -15
Grymt trevlig bandag!

Avslappnad gemytlig stämning i depån och trevligt folk lite överallt. :tummenupp

Dagens fråga: varför känns 4 pass på g-åsen som man blivit överkörd av ett tåg jämfört med 4 hela jädra dagar på mantorp? :confused:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Blev ju bra när det väl gav sig att pissa uppifrån! :)

Någon som vet om slingan var igång och var man hittar tiderna, mylaps nya hemsida är ett skämt och jag hittar Inget där längre!
Min laptimer fick ju lite stryk i maj så den vill inte vara med längre.....

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Blev ju bra när det väl gav sig att pissa uppifrån! :)

Någon som vet om slingan var igång och var man hittar tiderna, mylaps nya hemsida är ett skämt och jag hittar Inget där längre!
Min laptimer fick ju lite stryk i maj så den vill inte vara med längre.....

Slingar var igång. Men du måste logga in på Mylaps. Ingen session lagd. Men du kan se dina egna tider.

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Tack alla som var med och hjälpte till och naturligtvis alla glada motorcyklister som körde! så kul att så som arrangör när alla som kommer kör så bra, Kändes lite tungt på morgonen när det smattrade fint på taket. Men det blev ju bättre..! /MVH Mikael Andersson Seva Racing

Det finns lite bilder på facebooksidan också om någon vill kika på det. Kan samtidigt konstatera att det är tur att man inte försörjer sig på att fotografera. Då skulle jag vara Arbetslös...

Last edited:

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Tack alla som var med och hjälpte till och naturligtvis alla glada motorcyklister som körde! så kul att så som arrangör när alla som kommer kör så bra, Kändes lite tungt på morgonen när det smattrade fint på taket. Men det blev ju bättre..! /MVH Mikael Andersson Seva Racing

Det finns lite bilder på facebooksidan också om någon vill kika på det. Kan samtidigt konstatera att det är tur att man inte försörjer sig på att fotografera. Då skulle jag vara Arbetslös...

Länk till facebook sidan då ;)

joffe73

joffe73
Gick med
14 Sep 2010
Hoj
Yamaha TTR600 motard-98,ZX7R-97
Tack för en riktigt bra banåkardag på Gelleråsen!!!

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Slingar var igång. Men du måste logga in på Mylaps. Ingen session lagd. Men du kan se dina egna tider.

Nä, funkar inte, hittar bara tiderna från SO om jag söker på min transponder, skit.

Mailade till åsen istället, kanske dom har kvar och kan skicka till mig.

Tackar för en jäkligt bra dag iaf., kommer nästa gång med! :)

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Tack alla för en riktigt trevlig dag :)

Fick möjlighet att prova regndäcken för första gången, var en intressant upplevelse. Gick långsamt som tusan med dom på, men bara att jag kom runt är ett stort steg för mig i regn. Regn = Livsfarligt! :)

Satte även nytt personbästa på 1.15.13. 2 sekunder snabbare än det senaste, känns som en lagom utveckling sen sist. :)

Kommer upp lite film från snabb gatgrupp senare när jag redigerat klart.

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Du har hittat hem iallfall :) Ge dig nu på ebay så är hojen ihop i ett nafs igen :)

Nu ska bitarna lösa sig som det ser ut, hade lite flax med folk, orter, känningar och resplaner så grejorna ska vara hemma redan imorgon, hoppas bara det inte är o-shit bakom när det plockas ner sedan.

GB-plattor ska hem också. Vill inte göra bort mig på det planet en gång till.
Kanske ramskydd också. Svingen var lite mobbad i bakkant, bobbinen var borta märkte jag när jag skulle hissa upp den.

Nästa grej blir ett set fälgar med regndäck. Är det torrt åker jag gärna på gatsulor ett tag till men denna upplevelsen vill jag gärna vänta länge på tills nästa gång.
Hoppas tomten är snäll i år.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Nu ska bitarna lösa sig som det ser ut, hade lite flax med folk, orter, känningar och resplaner så grejorna ska vara hemma redan imorgon, hoppas bara det inte är o-shit bakom när det plockas ner sedan.

GB-plattor ska hem också. Vill inte göra bort mig på det planet en gång till.
Kanske ramskydd också. Svingen var lite mobbad i bakkant, bobbinen var borta märkte jag när jag skulle hissa upp den.

Nästa grej blir ett set fälgar med regndäck. Är det torrt åker jag gärna på gatsulor ett tag till men denna upplevelsen vill jag gärna vänta länge på tills nästa gång.
Hoppas tomten är snäll i år.

Såg rätt lindrigt ut ändå (men surt..), du missade fin åkning senare på dagen...för att strö lite salt i såren. :hihi

På't igen bara!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...