Bandag! Till sommaren (långt dit men)

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Det borde va flera som är intr. av att åka bana till sommaren, typ Gotland eller nåt annat exotiskt. Nu har vi ju hur mycket tid som helst att planera, tänkte att det borde gå att samarbeta med nån klubb eller förening att hyra bana själva. Verkar ju va ett enorm sug på platser (Actionpics hade fullt på 3minuter till gotland 3 dagar) Det funkar ju lika bra med privatpersoner åxå bara man typ förskottsbetalar så att de som hyr inte står där själv och får betala hela kalaset. Eller har nån annan nåt klokt att komma med :confused: bara det blir nån åkning:tummenupp
 

ChrilleH

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2004
Ort
Haga
Hoj
Honda cbr 929rr
Eller en tur ner till den berömda (RINGEN) kanske skulle va ballt:tuttar
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Så länge det inte krockar med RR-tävlingssäsongen och annat så brukar jag vara med på det mesta :tummenupp
 

ytter

ytter
Gick med
25 Jun 2004
Ort
sundsvall
Hoj
gsxr 1000 race
jag ska göra allt för att kunna va med,det är ju skitkul att få komma iväg och åka på annan bana,ljuga lite lagom och ta en öl på kvällen:tummenupp
 

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
R1 -13. wr250f -15
millemannen skrev:
2576584 Eller en tur ner till den berömda (RINGEN) kanske skulle va ballt:tuttar

Det rekommenderar jag verkligen:tummenupp jag har varit där två gånger och kört 16 varv:D :yoparty

Men tänk på att det är db krav Så här fick Per Gjers lösa det.


//Lars
 

Bifogat

  • 232.35.JPG
    232.35.JPG
    105.6 KB · Visningar: 71
Last edited:

ChrilleH

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2004
Ort
Haga
Hoj
Honda cbr 929rr
Ja Gotland Ring är en häftig bana. Fast jag tycker nog personligen att Mo i rana är snäppet vassare.. Vet inte om det går att hyra den som privat person till ett pris som gör det genomförbart..
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
skulle vara grymt kul/häftigt om vi drog till gotland ett helt gäng i en ända stor grupp :hojcbr.leka och busa av oss lite på e4an tillsammans+ att lära känna alla lite bättre:tummenupp
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Mo I Rana det är fina grejer! :tummenupp
Virtasalmi är ju också kul och relativt billigt. Kemora skulle vara kul att prova dessutom har den ny asfalt.
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Får vi ihop 1 gäng så blir det nog släpåbil (för min del), så tråkigt blir det. Men hojta till så får du nog med dig flera efter E4:an. Har varit iväg själv (på stenåldern) typ VM (Motogp)Anderstorp -87 -88 -89 -90, 83 mil, det vaju hur kul som helst framför allt ini stan med alla tokia gatåkare(40000 inlösta på tävlingarna). Nytt fokus GOTLAND å det äju hur fina vägar där som helst, smala å braa.

driverinblack skrev:
2587453 skulle vara grymt kul/häftigt om vi drog till gotland ett helt gäng i en ända stor grupp :hojcbr.leka och busa av oss lite på e4an tillsammans+ att lära känna alla lite bättre:tummenupp
 

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
R1 -13. wr250f -15
750-R skrev:
2576321 Det borde va flera som är intr. av att åka bana till sommaren, typ Gotland eller nåt annat exotiskt. Nu har vi ju hur mycket tid som helst att planera, tänkte att det borde gå att samarbeta med nån klubb eller förening att hyra bana själva. Verkar ju va ett enorm sug på platser (Actionpics hade fullt på 3minuter till gotland 3 dagar) Det funkar ju lika bra med privatpersoner åxå bara man typ förskottsbetalar så att de som hyr inte står där själv och får betala hela kalaset. Eller har nån annan nåt klokt att komma med :confused: bara det blir nån åkning:tummenupp


Hej jag,stressjocke,jeppe och magnus lyckades komma med till gotland ring 8-10 juni.

Men det finns många helger kvar under sommaren.
Om det blir körning i Mo i Rana så är vi med på en gång vi har redan fixat följebil och chaufför.

Träningslägret på BRNO lockar i mars-april


//Lars
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Kemora verkar funka i sommar, nåra snubbar från umeå håller på å kollar intr. och helgen 12-13 maj tror jag deva som ä aktuellt. Ska va en kanon bana denna lite långt å åka i suomi men va faan vi knökar ihop oss på en storvagn om nån vet av nån.
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
750-R skrev:
2576321 Det borde va flera som är intr. av att åka bana till sommaren, typ Gotland eller nåt annat exotiskt. Nu har vi ju hur mycket tid som helst att planera, tänkte att det borde gå att samarbeta med nån klubb eller förening att hyra bana själva. Verkar ju va ett enorm sug på platser (Actionpics hade fullt på 3minuter till gotland 3 dagar) Det funkar ju lika bra med privatpersoner åxå bara man typ förskottsbetalar så att de som hyr inte står där själv och får betala hela kalaset. Eller har nån annan nåt klokt att komma med :confused: bara det blir nån åkning:tummenupp
Japp vi på www.banakning har alltid något nytt kul på g..kolla våran sida.
Förra året var vi till Virtasalmi och den banan är fetkul...dock är den ruskigt snabb och man kan önska lite större avåkningszoner , in i chikanen i 200 ut i 240 (om man väljer gräset)för sen se varvnålen pasera skyddet på sexan innan man kommer in i en vänster/höger/vänster kombination...
För övrigt, påminner den om Midlada med sina höjdskillnader. I love it
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top