Bandagar i Sept och Okt

MC Doktorn

Guest
Eftersom hösten kan erbjuda härlig väder och fullt åkbara banor långt in i Oktober.
Undrar jag om det finns bandagar kvar att åka på.

Man kanske borde dra ihop ett gäng och hyra en bana en trevlig fin höstdag runt 15 grader.:)
 

R106

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2007
Ort
Beverly hills
Hoj
-06, Yamaha R1
Jag vill oxå....men lite mer söder ut typ Falkenberg hade varit en höjdare. shopa en banhoj i helgen och har inte fått prova den än.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Kommer att hyra anderstorp på måndag EM eller tisdag EM, beroende på hur väderprognosen ser ut. Finns intresse så skicka PM. 3 timmar, max 15-20 pers.
 

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprilia RSV Factory
Tja!

Jag är nog intresserad av att köra.. Tisdag som gäller isf. Hoppas bara det blir fint väder ifall körningen blir av.


Mvh
 

MC Doktorn

Guest
Fasen att jag flyttar i helgen och måste jobba i nya huset, annars hade vi kunnat dela på soppan och åkt i Dunderdogden ;) Det kan vi göra nästa gång doktorn :D

Men vetuva 12/okt är kGA motorstadium ledig, då kan vi hyra den.

Finns intresse så kollar jag upp det hära

Hojsäsongen tar aldrig slut :tummenupp
 

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
Men vetuva 12/okt är kGA motorstadium ledig, då kan vi hyra den.

Finns intresse så kollar jag upp det hära

Hojsäsongen tar aldrig slut :tummenupp

Skriv upp mig! blir årets sista chans att visa dum dum dockan vart skåpet ska stå!
 

Enzo+51

Jack R
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Bengtsfors
Hoj
2010 BMW S1000 RR
Banåkning

Hänger gärna med på förslaget om banåkning i oktober!
Det kan bli många fina dagar!:tummenupp
 

MC Doktorn

Guest
Det krävs ca 30 st för att priset ska bli attraktivt nog, men å andra sidan med öppen depå så kan man åka tills man tröttnar.

Det verkar som intresset för bandagar så här års är lite ljummet, vilket är synd då vädret är helt ok och man slipper stjällossning (stavning?)och annat skit som hör våren till, jorå snöfall i april förekommer.

Dessvärre är banhyran densamma oavsett årstid och banan är bokad så sent som 071111.

Men med gott minne kommer jag ihåg att nyårsafton i år bjöd på +10 och efterfrågan och utbud kanske gör att hyran går att diskuteras.

Jag ska ta reda på mer detaljer kring en bandag i oktober(november?), som sagt det krävs att vi är tillräckligt många.
 
Last edited:

R106

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2007
Ort
Beverly hills
Hoj
-06, Yamaha R1
Anderstorp

Kommer att hyra anderstorp på måndag EM eller tisdag EM, beroende på hur väderprognosen ser ut. Finns intresse så skicka PM. 3 timmar, max 15-20 pers.



Tisdagen ser väl bäst ut enl. SMHI... just nu
Blir det något????
å vad kostar det, klockan vad??
 

Eng

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2006
Ort
Älmhult
Hoj
R6 Lego edition
Kommer att hyra anderstorp på måndag EM eller tisdag EM, beroende på hur väderprognosen ser ut. Finns intresse så skicka PM. 3 timmar, max 15-20 pers.

Tid, pris? Var o hämtade en banhoj i helgen som jag gärna vill bekanta mig med så jag kommer väl snigla runt banan om det är ok att man är ivägen lite.

Är det licens som gäller eller? går det isf lösa en endags licens eller hur funkar det?
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top