Bandagar med Cashback Racing 2012

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Kritik: Det blev lite rörigt efter lunchen eftersom den flyttades. Kändes inte som någon hade koll på vilken grupp som skulle ut och folk (tyckte det främst var raceputtarna) körde ut på banan lite hur som helst. Det styrdes ju upp lite senare som tur var.

I övrigt tycker jag att det var bra.
Workshopen tycker jag var riktigt bra även om det kändes som man kände till det mesta sen innan. Men förstår ju att det är stort spann på kunskapen mellan de olika deltagarna och man får lägga sig på något slags medel.
Initiativet med att sopa var också bra eftersom det torkar betydligt snabbare när man får bort de stora vattenmassorna.
Hur kaffet var skiter jag i, det smakar ju ändå skit :tungan

Det här var första gången som jag körde på pengartillbaka rejsing och kommer garanterat haka på fler gånger (inte bara för att jag lovade Klotgren det för lite soppa).
Tyckete det var skön stämning igår och "lagom" seriöst. Det märks att ni gör det för att det ska vara roligt.

Slutligen vill jag säga tack till BC för chassijusteringen. Kanske inte optimalt men det är iaf bra mycket bättre nu än det var innan. :)

mojja83

Guest
Blev det ngn utlottning eller....?:tungan

Japp och jag vann allt!! Resa till mugello i höst,nytt skinnställ och hjälm + alla nästa års bandagar gratis!!

Det är bara ni skickar vinsten grabbar! Jag hade ju tyvärr inte plats med allt i släpet igår :lol

Nelsen

#169 Superbike
Gick med
28 Jan 2009
Hoj
Panigale 899
Kritik: Det blev lite rörigt efter lunchen eftersom den flyttades. Kändes inte som någon hade koll på vilken grupp som skulle ut och folk (tyckte det främst var raceputtarna) körde ut på banan lite hur som helst. Det styrdes ju upp lite senare som tur var.

I övrigt tycker jag att det var bra.
Workshopen tycker jag var riktigt bra även om det kändes som man kände till det mesta sen innan. Men förstår ju att det är stort spann på kunskapen mellan de olika deltagarna och man får lägga sig på något slags medel.
Initiativet med att sopa var också bra eftersom det torkar betydligt snabbare när man får bort de stora vattenmassorna.
Hur kaffet var skiter jag i, det smakar ju ändå skit :tungan

Det här var första gången som jag körde på pengartillbaka rejsing och kommer garanterat haka på fler gånger (inte bara för att jag lovade Klotgren det för lite soppa).
Tyckete det var skön stämning igår och "lagom" seriöst. Det märks att ni gör det för att det ska vara roligt.

Slutligen vill jag säga tack till BC för chassijusteringen. Kanske inte optimalt men det är iaf bra mycket bättre nu än det var innan. :)

Vi raceputtar som var där hörde oss allt för efter lunch om vi fick åka i mer grupper då vi missade en massa, vid fick godkänt om vi tog det lugnt vid omkörningar! hoppas vi inte skrämde er allt för mycket ;)
Överlag var det bra uppstyrt enligt mig alla glada å trevliga vilket är huvudsaken

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Vi raceputtar som var där hörde oss allt för efter lunch om vi fick åka i mer grupper då vi missade en massa, vid fick godkänt om vi tog det lugnt vid omkörningar! hoppas vi inte skrämde er allt för mycket ;)
Överlag var det bra uppstyrt enligt mig alla glada å trevliga vilket är huvudsaken

Jaha, det var mer än jag visste.

För min del gör det inget om jag blir omkörd så länge jag får köra ostört i mitt spår.
Jag är ingen banräv men har ändå kört en del på bana senaste åren och har på senare tid kommit fram till att det är bättre att köra i en snabbare grupp även om jag inte håller riktigt samma hastighet som de flesta övriga så tycker jag ändå att jag har så pass mycket rutin så att jag åker idealspår och inte byter helt plötsligt som jag varit med om många gånger i långsammare grupper.
Jag väljer helt enkelt att bli omkörd av de som "kan" köra istället för att bli överraskad av konstiga spårval/byten. :)

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Moriwaki
Jag tror inte ngn som fick tilllåtelse att åka racehoj i medel/långsam. Jag stoppade ngr fick lite roliga ursäkter.Det var absolut rörigt efter lunch..men det löste sig bra ändå mot slutet...bra kört alla ändå ;))

Enghag

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR 04 Banhoj, TL1000S 98 Fighter
Ris: Att ni hade hällt såpa i Ejes :rolleyes:
Ros: Allt annat var bra!

Ses 2013.

Gesus

SFS YAOOOOOOOO!
Gick med
11 Sep 2009
Hoj
Falu rödfärg
Tack för en kanon dag.

Tycker workshopen var bra finns alltid 1000 grejer o lära sig om allt.
Garanterad deltagare nästa år igen.

JOPE

ARBETARE
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
R1 Race Edition..
Hallloooo Gott Folk..

Magnus var ju med och tog lite kort, http://www.thegreatest.se/?p=320 , finner ni ett par stycken, finns mer, pma vad du vill se.. Finns ca 400st bilder i raw format, vilken gor att det tar tid och lagga upp i jpeg..

Klotgrens bilder kommer ju inom kort men dessa kanske duger under tiden..:D

Last edited:

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Bimota 500 V-Due
Blev det ngn utlottning eller....?:tungan

Självklart!!!
Men med tanke på att vissa packade ihop tidigt pga crasher och andra hade bråttom hem efteråt så höll vi en dragning i efterhand. Alla kommer få ett mail med namnen på de som vann.
Vi tyckte det blev mest rättvist så.

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
Mc-cykel
Självklart!!!
Men med tanke på att vissa packade ihop tidigt pga crasher och andra hade bråttom hem efteråt så höll vi en dragning i efterhand. Alla kommer få ett mail med namnen på de som vann.
Vi tyckte det blev mest rättvist så.

Vad får man för tröstpris om man inte vinner?:7peta

Tack för en bra dag i övrigt, vädret ordnade ju upp sig lite det med:)
Ses nästa år :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...