tarantella
Medlem
Tack för en grymt kul avslutning på säsongen. Längtar redan till nästa år.
Blev det ngn utlottning eller....?Nu närmar det sig!
Utrustning från Vartex så som skinnställ, hjälmar mm kommer lottas ut bland deltagarna!
Passa på att anmäla er medans plats finns!
Blev det ngn utlottning eller....?
Kritik: Det blev lite rörigt efter lunchen eftersom den flyttades. Kändes inte som någon hade koll på vilken grupp som skulle ut och folk (tyckte det främst var raceputtarna) körde ut på banan lite hur som helst. Det styrdes ju upp lite senare som tur var.
I övrigt tycker jag att det var bra.
Workshopen tycker jag var riktigt bra även om det kändes som man kände till det mesta sen innan. Men förstår ju att det är stort spann på kunskapen mellan de olika deltagarna och man får lägga sig på något slags medel.
Initiativet med att sopa var också bra eftersom det torkar betydligt snabbare när man får bort de stora vattenmassorna.
Hur kaffet var skiter jag i, det smakar ju ändå skit
Det här var första gången som jag körde på pengartillbaka rejsing och kommer garanterat haka på fler gånger (inte bara för att jag lovade Klotgren det för lite soppa).
Tyckete det var skön stämning igår och "lagom" seriöst. Det märks att ni gör det för att det ska vara roligt.
Slutligen vill jag säga tack till BC för chassijusteringen. Kanske inte optimalt men det är iaf bra mycket bättre nu än det var innan.
Vi raceputtar som var där hörde oss allt för efter lunch om vi fick åka i mer grupper då vi missade en massa, vid fick godkänt om vi tog det lugnt vid omkörningar! hoppas vi inte skrämde er allt för mycket
Överlag var det bra uppstyrt enligt mig alla glada å trevliga vilket är huvudsaken
Jag var inte sysslolös denna dag...haha
Blev det ngn utlottning eller....?
Självklart!!!
Men med tanke på att vissa packade ihop tidigt pga crasher och andra hade bråttom hem efteråt så höll vi en dragning i efterhand. Alla kommer få ett mail med namnen på de som vann.
Vi tyckte det blev mest rättvist så.
Björn Contirengn är inte bra )Ris: Att ni hade hällt såpa i Ejes
Ros: Allt annat var bra!
Ses 2013.
Hallloooo Gott Folk..
Magnus var ju med och tog lite kort, http://www.thegreatest.se/?p=320 , finner ni ett par stycken, finns mer, pma vad du vill se.. Finns ca 400st bilder i raw format, vilken gor att det tar tid och lagga upp i jpeg..
Klotgrens bilder kommer ju inom kort men dessa kanske duger under tiden..
Björn Contirengn är inte bra )
Jag vill se Superduke!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS