Bankörning Mittsverigebanan till helgen 14/10 el 15/10

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Vi tänkte som vanligt gemensamt hyra banan till helgen den 14/10 eller den 15/10 bara vädret är bra. Håll kalendern öppen med kort varsel till helgen om det skulle bli uppehåll och bra väder.

Nedanstående gäller på dessa gemensamma bankörningar oavsett vad alla säger. Kör med oss eller strunta i det.

Banan kommar att hyras HELT UTAN VINSTSYFTE och alla delar på kostnaden och alla hyr banan gemensamt så ingen är arrangör. Priset blir nog ca 300-400:- /person beroende på hur många vi blir. Max antal är 20st.
Anmälan kommer att vara bindande och pengarna betalas på plats på banan.
Den som anmäler sig och inte kör kommer ändå att behöva betala. Det kommer vi som kör att se till eftersom vi inte vill ha dyrare körning bara för att någon som anmält sig inte kommer. INGA URSÄKTER GODTAGES. Är man inte införstådd med detta är det ingen idé att ens anmäla sig.

Det blir inga flaggvakter och ingen ambulans kommer att finnas på banan utan 112 gäller. Lunch och pauser tar man själv när man vill. Ingen servering kommer att ske på plats på banan.

Inga försäkringar kommer att gälla så inga krav mot alla vi som hyr banan gemensamt, banägare, de som kör, all publik som står och tittar m.fl. kommer att kunna ställas. I och med att man anmäler sig så förbinder man sig att köra på banan helt på egen risk och ifrånsäger sig alla eventuella krav och anspråk. Papper att skriva under kommer att finnas på banan vid betalning. Är man inte fullt införstådd med detta så skall man inte heller anmäla sig. Alltså inga oklarheter och inga diskussioner.
Kom ihåg ljudkraven på banan. 100dB i förbifart. Det förekommer ljudmätningar.

Eventuellt kommer gruppindelning att ske men beslut om detta tages gemensamt av alla förarna på plats på banan. Planerat så gäller fri körning och öppen depå för alla anmälda och betalande hela dagen.

Jag är inte arrangör utan koordinerar endast anmälan.

Till mig sker anmälan via pm eller e-post.
E-post: ntrade@hotmail.com

Amnälan skall innehålla följande....

Namn:
Adress:
Tel-nummer hem:
Tel-nummer arbete:
Tel-nummer mobil:
e-postadress:


Mvh

/ Kenneth
 

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
Bankörnig helst 15/10

RJ skrev:
2531370 Jag kommer! :yoparty
Jag, JockeF och "Hudiksvall" (Magnus som vill ta licens nästa vår) kan komma alla tre från Hudik om körningen blir på söndag. Kort om personal på macken på lördag + att Magnus ska hämta sin "nya" hoj på lördag:hojcbr

Vi ses // Jeppe
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Mackägarn skrev:
2532725 Jag, JockeF och "Hudiksvall" (Magnus som vill ta licens nästa vår) kan komma alla tre från Hudik om körningen blir på söndag. Kort om personal på macken på lördag + att Magnus ska hämta sin "nya" hoj på lördag:hojcbr

Vi ses // Jeppe
Söndag skulle passa mig!
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
De flesta kan Söndag så då bör den dagen prioriteras.
Har bara fått in en offiiciell anmälan ännu ( RJ ) så det blir nog ingen körning som det ser ut nu.
 
Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
KennethN skrev:
2535469 De flesta kan Söndag så då bör den dagen prioriteras.
Har bara fått in en offiiciell anmälan ännu ( RJ ) så det blir nog ingen körning som det ser ut nu.
Kom igen nu! Anmäl er, anmäl er, anmäl er!!! Det är inte drop in som gäller utan ANMÄLAN!!!
 

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
Banåkning 15/10

RJ skrev:
2535503 Kom igen nu! Anmäl er, anmäl er, anmäl er!!! Det är inte drop in som gäller utan ANMÄLAN!!!
Nu är vi anmälda :tummenupp Jeppe, JockeF & MagnusE
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Mackägarn skrev:
2535816 Nu är vi anmälda :tummenupp Jeppe, JockeF & MagnusE
Sweet! Då borde vi vara minst 6 pers nu, lika många som förra helgen. :tummenupp
Men var är alla andra gassugna Tomas, El Maco, Ove F, Sollefteåexpressen (Lars) m.fl.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
RJ skrev:
2535964 Sweet! Då borde vi vara minst 6 pers nu, lika många som förra helgen. :tummenupp
Men var är alla andra gassugna Tomas, El Maco, Ove F, Sollefteåexpressen (Lars) m.fl.

Motor och hoj är inte ens på samma våningsplan hemma så det ser tungt ut med mera körning i år:va

Nästa år kanske vi slåss i rookie 600 båda två om det blir ett hojbyte:tummenupp
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
ThomasS skrev:
2536210 Motor och hoj är inte ens på samma våningsplan hemma så det ser tungt ut med mera körning i år:va

Nästa år kanske vi slåss i rookie 600 båda två om det blir ett hojbyte:tummenupp
Jo jag har hört ryten om en 600:a.
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag verkar vara en off-season bankörare. Körde en gång i början på maj och sen ingenting...ingenting och nu så kommer jag helt plötsligt på att jag ska köra i mitten på oktober :va

Kul ska de bli i alla fall :tummenupp
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
cbjorkman skrev:
2536452 Jag verkar vara en off-season bankörare. Körde en gång i början på maj och sen ingenting...ingenting och nu så kommer jag helt plötsligt på att jag ska köra i mitten på oktober :va

Kul ska de bli i alla fall :tummenupp
Periodare kallas det!
 

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Ort
Sollefteå
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
RJ skrev:
2535964 Sweet! Då borde vi vara minst 6 pers nu, lika många som förra helgen. :tummenupp
Men var är alla andra gassugna Tomas, El Maco, Ove F, Sollefteåexpressen (Lars) m.fl.
Sollefteåexpressen?? VILL men jobbar :mad: antar att det här är sista körningen för i år :(
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Som det ser ut just nu så är det följande 7st anmälda.
Roger, Christer, Tomas, Jag, Jeppe, Jocke och Magnus.
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Har ni kollat senaste prognosen på smhi.se ??? Regn i morgonbitti :huvet Vad tror vi om detta??? Blir det uppehåll... kör vi ändå....
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Jag tycker vi tror på denna väderprognos.
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    23.8 KB · Visningar: 33
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top