jag har tänkt att ge bort en "banköring" till min pojkvän när han fyller år.. vi bor i östergötland.. jag kan inget om mc över huvudtaget.. men han älskar det.. så kosta va d kosta vill! Snälllla svara!
Köp en hoj till honom så kan han åka på vilken bandag som helst Å typ hur många som helst Och själva banåkningen är ju inte jättedyr...
är du singel eller? isf så finns det en kille i gbg för dig
joråsåatte...Heeheh jasså?
kan du hoppa upp och sätta dig på!Finns det?
Vem då?
han e snäll...E han snygg?
juletider å så du vet ho ho hoÅ hur vet du att det finns en kille i gbg till mig?
jag har tänkt att ge bort en "banköring" till min pojkvän när han fyller år.. vi bor i östergötland.. jag kan inget om mc över huvudtaget.. men han älskar det.. så kosta va d kosta vill! Snälllla svara!
Actionpics har många bandagar du kan boka honom på, t.ex. på Mantorp Park som bara är 9 min från Linköping, kan det bli bättre ?
/Nitrous
har pratat med lite olika folk som jobbar där nu men allt handlar bara om grupper tydligen.. och vill ju att han ska få prova lite själv me någon som kan.. inte vara med i nån grupp och få diplom.. det bästa vore att få tag i någon privat kontakt som kan fixa lite.. dock har jag bara kontakter inom bil världen.. inte riktigt samma.. men motor som motor.. hehe..
Har han hojvana överhuvudtaget? Har lite olika bågar stående, samt tillgång till bana, så det kanske går att ordna. Dock är man ju lite skeptisk till att montera upp honom på en 1000cc fulltrimmad superbike utan nån som helst erfarenhet. Har han nån utrustning? Hjälm, skinnställ osv?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|