Bankett på SO-finalen?

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Ni som med förra året eller någon annan som vet: Blir det någon form av bankett eller liknande avslutning efter sista rejset på Karlskoga?

Hade varit kul att få säga hej då till alla som man har träffat i depån under året i lugn och ro och samtidigt få lite glamour!

:confused:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Förra året så träffades alla förare på Olles korvkiosk i Gislaved, där inmundigades en kokt med bröd i duggregnet....

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
XENOMORF skrev:
Ni som med förra året eller någon annan som vet: Blir det någon form av bankett eller liknande avslutning efter sista rejset på Karlskoga?

Hade varit kul att få säga hej då till alla som man har träffat i depån under året i lugn och ro och samtidigt få lite glamour!

Jo, det brukar väl vara nån avslutning men inte direkt i samband med finalen. Partyt brukar dom lägga vid nåt hälso-spa i värmländska skogarna lite senare på hösten, tror jag.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
GSXR1100R skrev:
Förra året så träffades alla förare på Olles korvkiosk i Gislaved, där inmundigades en kokt med bröd i duggregnet....

Hahaha, och sa var det med den glamouren!

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
SO-banketten brukar vara på hotel Alfred Nobel i Karlskoga runt oktober. Förra året var det även bankett för SM då SO och SM samkördes för första gången.

Förmodligen kommer inbjudan från Mike lika tidigt som de senaste inbjudningarna till SO, dvs 1 vecka innnan! :rolleyes:

Klart värdig fest med mycket medaljer, bucklor, pokaler och groggar!! :D :tummenupp

XENOMORF skrev:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nu blev jag plötsligt rädd för att depågroupisarna inte kommer att bli inbjudna. Eller vi kanske finns på någon lista?

Bifogat

• reklam.jpg
    reklam.jpg
    39.6 KB · Visningar: 445

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Festen är öppen för alla (utom de som kör Gixxer 400 E och krashar depåmoppar =)!

Inbjudan kommer förmodligen i IB, på hemsidan och MCERR-listan. Bara att anmäla sig oavsett om man kör hoj eller ej.

/M

Macho Woman skrev:
Nu blev jag plötsligt rädd för att depågroupisarna inte kommer att bli inbjudna. Eller vi kanske finns på någon lista?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
EazyLiving skrev:
Festen är öppen för alla (utom de som kör Gixxer 400 E och krashar depåmoppar =)!

Inbjudan kommer förmodligen i IB, på hemsidan och MCERR-listan. Bara att anmäla sig oavsett om man kör hoj eller ej.

/M
F-n åxå :(

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Tror nog man får dispens om man bara körde moppen och inte trasslade in sina byxor. Tror det är just byxintrasslingen som gör att man blir utesluten. Lodnert har säkert svar på den frågan? :D

GSXR1100R skrev:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
EazyLiving skrev:
Tror nog man får dispens om man bara körde moppen och inte trasslade in sina byxor. Tror det är just byxintrasslingen som gör att man blir utesluten. Lodnert har säkert svar på den frågan? :D

Jag antar att det finns någon regel som säger att man blir utesluten om ens körning utgör en fara för andra. Jag som tänkte ta fram långklänningen! :gråta

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Huuva!!! Kan inte en klänning trassla in sig etter värre än ett par byxor? Ser du bara till att krascha framförr scenen vid prisutdelningen, så tror jag nog att du är välkommen!! :tummenupp

Macho Woman skrev:
Jag antar att det finns någon regel som säger att man blir utesluten om ens körning utgör en fara för andra. Jag som tänkte ta fram långklänningen! :gråta

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
EazyLiving skrev:
Nu uppdagas den skyldige, MW du har just köpt en elmoppe, sätt in pengarna på mitt konto nu :fakta

Jag ska försöka att komma upp och fulfilma lite på banketten :tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Fan... det är så att jag oxå blir sugen att ta fram långklänningen...!! :)

Det blir ju nästan som maskerad... ;) Ingen kommer att känna igen mig i "finstassen".... med uppsatt hår.. o glittriga smycken kan jag gå runt o smyg glo när MW snubblar på sin långklänning o kraschar framför scenen.... och undvika "fulfilmaren" som försöker filma folk som tagit sig ett par groggar för mycket.... :3freak :D (jag kommer förmodligen vara en av dom)

Tjing...o chatchi..chatchi....!!!!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Madhonda skrev:
Fan... det är så att jag oxå blir sugen att ta fram långklänningen...!! :)

Det blir ju nästan som maskerad... ;) Ingen kommer att känna igen mig i "finstassen".... med uppsatt hår.. o glittriga smycken kan jag gå runt o smyg glo när MW snubblar på sin långklänning o kraschar framför scenen.... och undvika "fulfilmaren" som försöker filma folk som tagit sig ett par groggar för mycket.... :3freak :D (jag kommer förmodligen vara en av dom)

Tjing...o chatchi..chatchi....!!!!
Va nu då ska du undvika mig på banketten:(

Nu går jag in i Mattias mode och tycker synd om mig själv...

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ja, då är det dags att ta upp en mycket intressant tråd igen.

Vilka kommer och ser mig fulkrascha i långklänning framför scenen? Själv tar jag med mig Tom och Madde, så att jag har någon som plockar upp mig efteråt.

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Macho Woman skrev:

Vilka kommer och ser mig fulkrascha i långklänning framför scenen? Själv tar jag med mig Tom och Madde, så att jag har någon som plockar upp mig efteråt.

Jag lär vara där...

/B

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:

Du har ju redan kraschat depåmoppen. Down is out.

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Macho Woman skrev:
Du tar väl smokingen så att vi blir ett matchande par?

Det är inte så jäkla högtidligt.. Känns bara dumt att klä upp sig när majoriteten har jeans å t-shirt eller så..

/B

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bj.O.rn skrev:
Det är inte så jäkla högtidligt.. Känns bara dumt att klä upp sig när majoriteten har jeans å t-shirt eller så../B

Äh... se nu till att klä upp dig.... annars kommer ju MW o jag känna oss dumma i långklänning..!! :rock

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...