Bara ett sätt att få gillablinket att sluta?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Är det verkligen så att jag måste följa länken från min profilsida för att få gilla blinket att sluta?

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Ett sätt är ju också att inte skriva bra, roliga eller hjälpsamma inlägg! .... :D

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det går utmärkt att adblocka bilden som orsakar blinket.

http://www.sporthoj.com/images/ikon_gilla.png

Då får man manuellt gå in och kolla sin gillastatistik när man har en dålig dag...

ok, vilken version ska man ha? (till FF)

borde ju dock ligga i sidans intresse att erbjuda en annan lösning, meningen är ju att vi ska se annonserna.
:7peta swedie
(om jag besöker tråden med mitt gillade inlägg så ska det väl kunna va nog)

Last edited:

sportbike

Guest
ok, vilken version ska man ha? (till FF)

borde ju dock ligga i sidans intresse att erbjuda en annan lösning, meningen är ju att vi ska se annonserna.
:7peta swedie
Gör som jag, låt det blinka :tunnelseende

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Jag släckte mitt gilla en gång och det gör jag inte om, det tog 3 år innan den funktionen började funka igen.

3 år:näsblod Du får ett blink retroaktivt :krama

Förresten Swedie, ifall du läser detta, hur blir det med ogillaknappen, kommer den tillbaka?

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
det fick bli adblock när det inte fanns intresse att fixa en lösning,
så nu ser jag inga annonser och sidan blev slö att surfa på, grattis swedie.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Svaret på första frågan är att du måste klicka på gilla-ikonen och se vem som gett dig gilla.

Det kommer inte någon funktion att enbart stänga av gilla-ikonens funktion.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Svaret på första frågan är att du måste klicka på gilla-ikonen och se vem som gett dig gilla.

Det kommer inte någon funktion att enbart stänga av gilla-ikonens funktion.

nej inte för mig iaf, att bara gå till sidan hjälper inte, jag måste antingen följa länken eller ladda om sidan.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
nej inte för mig iaf, att bara gå till sidan hjälper inte, jag måste antingen följa länken eller ladda om sidan.

Klickar du på ikonen så kommer du till sidan där du ser vilka som gillat. Backar du, blinkar den fortfarande pga cache i din webbläsare. Surfar du vidare till en ny URL eller laddar om sidan, så slutar den blinka. Så fungerar webbläsarna. Och som sagt, inte förrän du gått till sidan med Gilla-historik, slutar ikonen blinka som bekräftelse på att du uppmärksammat att någon gillat ditt inlägg.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO