Battlefield-klan

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Battlefield är för jävla bra och bättre kan det bli när vi får piska norrmännen med stridsfordon 90 i Silent Heroes den 19 dec :).

Men ni som inte köpt spelet, GÖR DET!! Battlefield är ju utvecklat av det svenska bolaget DICE, se till att stödja svenska speltillverkare god damn it! Det är ju hur ballt som helst att det ballaste FPS-spelet till dags dato är utvecklat på Södermalm i Stockholm, Sverige!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
sgtpepper skrev:
Battlefield är för jävla bra och bättre kan det bli när vi får piska norrmännen med stridsfordon 90 i Silent Heroes den 19 dec :).

Men ni som inte köpt spelet, GÖR DET!! Battlefield är ju utvecklat av det svenska bolaget DICE, se till att stödja svenska speltillverkare god damn it! Det är ju hur ballt som helst att det ballaste FPS-spelet till dags dato är utvecklat på Södermalm i Stockholm, Sverige!

..och som det inte räcker så var jag med och Betatestade det! Iofs skiter väl ni i det. ;)

KÖP det. Väl värt stålarna. :)

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
ni som inte köpt spelet, GÖR DET!! Battlefield är ju utvecklat av det svenska bolaget DICE, se till att stödja svenska speltillverkare god damn it! Det är ju hur ballt som helst att det ballaste FPS-spelet till dags dato är utvecklat på Södermalm i Stockholm, Sverige! :fakta

Kan inte någon fixa en server (DC) lr om vi går in på någon efter att Silent Heroes släpps den 19 dec?
Bara att boka in en tid!
Förslag....

Therudeboy

Guest
Är silent heroes en mod eller? har inte spelat Bf på säkert 1år.

Kain

Potatis
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Teutonia
Finns det någon server uppe? Är gärna med o lirar. Både BF och DC. Dock måste jag sägga att DC modden drar upp BF ett gäng så hälst DC..

Therudeboy

Guest
Det märks att man missar mycket när man är borta ett tag, lär ju va n00b på spelet nu innan var jag 31337 :D

Losec

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
Aprilia
Therudeboy skrev:
Det märks att man missar mycket när man är borta ett tag, lär ju va n00b på spelet nu innan var jag 31337 :D

Silentheroes kommer om 4 dagar. Jippie.

Vi måste hitta någon server som alla kan lira på. Så kul det hade varit.

Även med Desert Combat.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Nån som har senaste DC-patchen (0.5) och en vettig lina som vill låta mig tanka ner den? Hittar ingen med bra uppkoppling. :(

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Jag spelar redan i en bf-klan men jag är gärna med och leker lite på pub om ni vill, antingen bf lr dc. ICQ:46253978

Therudeboy

Guest
Fått tummen ur röven och laddat ner DC nu, måste bara säga att det är mycket roligare att spela nu än innan :)

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Fått tummen ur röven och laddat ner DC nu, måste bara säga att det är mycket roligare att spela nu än innan
Helt rätt, 0,6 är skitbra!!!
Blir det nån klan-lira eller?
Man skulle ju kunna sätta [Sporthoj] framför namnet bara?,
Mvh
[Swe]_Gumpa

Pettersson

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
KTM 625 SXC -05
Jag tycker vi dunkar fast ett [Sporthoj] framför namnet. Då ser man ju direkt om det e nån inne på samma server.

För övrigt så lirar jag nästan bara Silent Heroes nuförtiden. Så sjukt kul.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife