Therudeboy
Guest
Kör ni BF så är jag på.
sgtpepper skrev:Battlefield är för jävla bra och bättre kan det bli när vi får piska norrmännen med stridsfordon 90 i Silent Heroes den 19 dec.
Men ni som inte köpt spelet, GÖR DET!! Battlefield är ju utvecklat av det svenska bolaget DICE, se till att stödja svenska speltillverkare god damn it! Det är ju hur ballt som helst att det ballaste FPS-spelet till dags dato är utvecklat på Södermalm i Stockholm, Sverige!
ni som inte köpt spelet, GÖR DET!! Battlefield är ju utvecklat av det svenska bolaget DICE, se till att stödja svenska speltillverkare god damn it! Det är ju hur ballt som helst att det ballaste FPS-spelet till dags dato är utvecklat på Södermalm i Stockholm, Sverige!![]()
Therudeboy skrev:Är silent heroes en mod eller? har inte spelat Bf på säkert 1år.
Therudeboy skrev:Det märks att man missar mycket när man är borta ett tag, lär ju va n00b på spelet nu innan var jag 31337![]()
Goines skrev:Nån som har senaste DC-patchen (0.5) och en vettig lina som vill låta mig tanka ner den? Hittar ingen med bra uppkoppling.![]()
Helt rätt, 0,6 är skitbra!!!Fått tummen ur röven och laddat ner DC nu, måste bara säga att det är mycket roligare att spela nu än innan
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!