chrille-r1000 skrev:
Ärade Sporhojs medlemmar. jag skulle behöva ert stöd nu. Det visade sig att min Sambo som jag har varit ihop med i över 7 år har varit otrogen mot mig ett tag tillbaka nu, jag känner mig så nere nu så ett par uppmuntande ord skulle vara tacksamt. Jag avslöjade henne igår, dock ej på bar gärning men jag gjorde det iaf.
Nu är det tvärslut iaf. Det enda positiva i det hela är att man är singel igen och kan göra precis som man vill igen.
Lider med dig! Vet hur det känns. Det dummaste man kan göra är att försöka "hämnas" genom att hoppa i säng med en massa andra tjejer. Då har man sjunkit ner till samma nivå.
När jag blev bedragen så tänkte jag helt enkelt att jag var för bra för henne. Hon förtjänade inte mig ifall hon gör så, eftersom jag själv aldrig skulle få tanken ens att vara otrogen. Pröva att tänka så lite. Kan vara svårt i början, men efter ett tag så kommer det gå lättare. Iofs så varade inte mitt förhållande i 7 år, kanske 1½ ungefär.
Man får inte börja tro att ALLA tjejer är så heller, även fast det är lätt att göra det när man blivit sviken på det sättet. Jag har nu efter att ha dejtat ett par stycken efter den där "incidenten" hittat en ny helt underbar tjej. Vi har nu varit tillsammans i 8 månader snart utan att ens ha grälat litegrann, och det beror inte på att vi är mentala dvärgar utan åsikter, utan på att vi är så bra avstämda mot varandra.
Sök och du ska finna! Börja inte leta seriöst direkt bara, det måste få gå lite tid emellan först för att man ska vara helt mottaglig för en ny relation. (tror jag iaf).
Det finns ALLTID någon som har det värre än en själv!