Bedragen så det visslar om det

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Ärade Sporhojs medlemmar. jag skulle behöva ert stöd nu. Det visade sig att min Sambo som jag har varit ihop med i över 7 år har varit otrogen mot mig ett tag tillbaka nu, jag känner mig så nere nu så ett par uppmuntande ord skulle vara tacksamt. Jag avslöjade henne igår, dock ej på bar gärning men jag gjorde det iaf. :gråta Nu är det tvärslut iaf. Det enda positiva i det hela är att man är singel igen och kan göra precis som man vill igen.

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Mister du en så finns det tusen :tuttar och åter tusen :tuttar som bara väntar på en ledig hojåkare :banana

Passa på och beställ en ny sporthojs tröja under nästa omgång

Och skriv följande som slogan:

SINGEL !!!
Vill du åka med ?
073-xxxxxxxxx

Zzorro

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Fighter 929
Fyfaen!!!!

chrille-r1000 skrev:
Ärade Sporhojs medlemmar. jag skulle behöva ert stöd nu. Det visade sig att min Sambo som jag har varit ihop med i över 7 år har varit otrogen mot mig ett tag tillbaka nu, jag känner mig så nere nu så ett par uppmuntande ord skulle vara tacksamt. Jag avslöjade henne igår, dock ej på bar gärning men jag gjorde det iaf. :gråta Nu är det tvärslut iaf. Det enda positiva i det hela är att man är singel igen och kan göra precis som man vill igen.
Sorry mate jag lider med dig :(
Efter 7 år måste det kännas riktigt hårt att få veta en sådan sak, man kan nog inte föreställa sig hur det skulle kännas :död
Tänk på att det är sommar, du har båge, det finns hur mycke :tuttar som hellst där ute som vill ha en :tuttar .
Hoppas att du ser lite :tummenupp i det hela..
:banana

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Förstår att det känns tungt :(

Häll upp en fyra whisky och sätt dig framför stereon ett tag. En bra bluesskiva gör susen om du gillar den genren. Eller ta ledigt från jobbet och dra till fjällen för fiske och vandring nån vecka. Finns inget som är bättre när tankarna måste rensas.

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Känner verkligen med dig eftersom jag varit med om samma sak och vet hur tungt det kan kännas. Det ÄR jobbigt ett tag, men efterhand känns det bättre (klyscha, men ack så sann har det visat sig).

Se till och träffa folk och gör precis det du känner för och tycker är kul!

Christian

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
TYcker synd om dig!!

De e onda de där flickorna, mitt ex. sätter griller i huvet på mig hela tiden, trots att det var hon som gjorde slut o det gått över 1år sedan dess.....inatt fick jag det skummaste SMSet på länge...."...saknar dig....det sätt du fick mig att skratta..." (detta var ett urdrag). :huvet

Jaja, de e väl som de är!

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
chrille-r1000 skrev:
Byt lås på dörren, kolla noga upp vad du äger!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Ouff.. dålig stil. Det var inte särskilt bra gjort av henne di där.
Det var heller ingen vidare stil du kör med, att lägga ut kort som du skrivit hora på :ajjabajja
7år är lång tid.. men men.. du har ju många år kvar att leva och bättre flickor finns säkert :)

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Zzorro skrev:
Tänk på att det är sommar, du har båge, det finns hur mycke :tuttar som hellst där ute som vill ha en :tuttar .

Hoppas att du ser lite :tummenupp i det hela..
Vad hjälper de honom att de finns många singelflator just nu?

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Vad kan man säga :rolleyes: Vissa kvinnor är SKIT! :mad:
Tänk såhär, hon är definetivt inte värd dig! Du kommer definetivt ha det bättre utan en falsk kärring som hon. Det enda jobbiga i det hela är väll att du inte har kommit på det tidigare :) Och som någon annan sa, NU HAR DU HELA SOMMARE ÖVER TLL HOJEN!! Och inte tala om alla andra "godingar" som struttar runt inte i stan i sina sommar kläder :D Dom är inte längre olovliga för dig :tummenupp Allt ordnar sig tillslut!!

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
chrille-r1000 skrev:

Chrille! Köp en av platserna som säljs till Gotland Ring nu på lördag. Då kommer du få åka hoj och träffa en massa goa härliga mc vänner och ha kul.

Tråkigt med otrohet och finns inget som försvarar det.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Chille skrev:
hon förtjänade det, utan tvekan.

Japp, som man bäddar får man ligga.........eller, ja... som man ligger får man bäd.... eller, äh...... hur det nu var :va

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
chrille-r1000 skrev:
Tack. det värmer, här Så såg vi ut iaf, då när jag trodde att allt var bra

Lider med dig! Och har också förståelse för vilka reaktioner som kan komma i efterhand!

Försök göra sådant du tycker är kul och fyll din dag med händelser som får dig på andra tankar! Det hjälper jag lovar!

MEN, och det är ett STORT men! Lyd ett gott råd! Tag omedlebart bort bilden på Er som tydligt visar hur ditt ex. ser ut. Nämn heller ALDRIG på ett ofentligt forum namn, adress, personnummer eller NÅGOT annat som kan knytas till henne!

Ser hon detta riskerar du att bli anmäld! Vad brottet kallas kommer jag dock inte ihåg just nu men brottsligt är det när du dessutom "skriver" på bilden som du gör! För hon har väl knappast gett dig tillåtelse till att lägga ut en bild på henne där du dessutom förnedrar henne med de ord som någon (antar att det är du) skrivit på, eller?

Så om du vill slippa ännu mer bekymmer i fortsättningen rensa ut allt som kan knytas till henne!

Jag kan förstå din vrede etc. etc. men du gör dig själv en otjänst!

// Niklas

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Chille skrev:
hon förtjänade det, utan tvekan.

Och VAD vet vi om bakomliggande orsaker? Inte ett smack! Vi hör Chrilles historia men vi har inte hört hennes, eller hur?

Jag försvarar nu inte otrohet och de som känner mig riktigt bra vet hur starkt engagerad jag är i just den frågan! Men skall man vara objektiv, och det skall man kanske försöka vara när för mig främmande människor anklagar andra för något liknande, så har vi bara hört Chrilles version varför man nog skall vara lite sansad i att dömma!

Personligen är jag inte så säker på att man skall "hänga ut" sig själv så här som Chrille har gjort. Det är nog "lite" för privat för att vara bra i längden!

Syftet med bilden är dessutom vara FÖR mycket! Hade det inte räckt med första inlägget där han söker stöd. Onödigt att hänga ut henne, vilket dessutom är brottsligt så till vida hon inte har gått med på det!

Jag har skrivit det tidigare: Jag lider med dig Chrille men gör det inte värre för dig än vad det redan är!

// Niklas

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
chrille-r1000 skrev:

Säger som en polare sa: Tjejer är värdelösa! Dom duger inte till något! Förutom sex men de måste man ju inte ha flickvän för att få! :tuttar

Nu äru singel o kan ge igen på andra tjejer, va en riktigt gris :banana :hihi

NinjaJimmy

Fegis
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
Honda
chrille-r1000 skrev:

Lider med dig! Vet hur det känns. Det dummaste man kan göra är att försöka "hämnas" genom att hoppa i säng med en massa andra tjejer. Då har man sjunkit ner till samma nivå.

När jag blev bedragen så tänkte jag helt enkelt att jag var för bra för henne. Hon förtjänade inte mig ifall hon gör så, eftersom jag själv aldrig skulle få tanken ens att vara otrogen. Pröva att tänka så lite. Kan vara svårt i början, men efter ett tag så kommer det gå lättare. Iofs så varade inte mitt förhållande i 7 år, kanske 1½ ungefär.

Man får inte börja tro att ALLA tjejer är så heller, även fast det är lätt att göra det när man blivit sviken på det sättet. Jag har nu efter att ha dejtat ett par stycken efter den där "incidenten" hittat en ny helt underbar tjej. Vi har nu varit tillsammans i 8 månader snart utan att ens ha grälat litegrann, och det beror inte på att vi är mentala dvärgar utan åsikter, utan på att vi är så bra avstämda mot varandra.

Sök och du ska finna! Börja inte leta seriöst direkt bara, det måste få gå lite tid emellan först för att man ska vara helt mottaglig för en ny relation. (tror jag iaf).

Det finns ALLTID någon som har det värre än en själv!

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Avarage skrev:
Och VAD vet vi om bakomliggande orsaker? Inte ett smack! Vi hör Chrilles historia men vi har inte hört hennes, eller hur?

Jag försvarar nu inte otrohet och de som känner mig riktigt bra vet hur starkt engagerad jag är i just den frågan! Men skall man vara objektiv, och det skall man kanske försöka vara när för mig främmande människor anklagar andra för något liknande, så har vi bara hört Chrilles version varför man nog skall vara lite sansad i att dömma!

// Niklas

har du blivigt riktigt bedragen någon gång så förstår du min vrede.

Det finns ingen ursäkt för att vara otrogen. Så är det bara.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024