Behöver hjälp med eskort för en svensexa!!

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
På lördag skall vi ha svensexa för en polare. Tyvärr har det fallit bort folk som vill eskortera honom vid kidnappningen med hoj (vi är nu KANSKE 3), och jag AVSKYR att inte genomföra det jag åtagit mig, så nu efterlyser jag folk som vill vara eskort på lördag den 24/5. Det tar cirka en timme i anspråk, skulle göra mig och polarna jäkligt glad och efter det så är det bara att susa iväg och köra tokmycket.

Offret kommer åka till Huddinge Järn och Bygg och vara där 11.30. Därifrån så kommer han åka bakpå min hoj på lite roliga vägar som jag skall fundera ut för att sedan anlända till Årsta Havsbad. Om vi samlas 11.10 så är allt klart senast 12.30.

Skriv nedan BARA OM DU ABSOLUT TÄNKER KOMMA. Om jag inte har tillräckligt med folk så måste jag hitta ett alternativ (Självklart blir det inget av om det regnar, då blir det istället nåt annat).

/Freppa - In need of help.

Ps. Om du eller någon kamrat har en rolig bil som kan vara backup utifall allt skiter sig (väder, närvaro osv), PM:a mig

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Han har aldrig åkt hoj förut, så det blir lugnt och fint med liiiiite bus kanske ;)

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Kom igen nu! Några fler med hoj och körkort och boende finns det säkert i Stockholm :fakta

:squid :squid :squid :squid :squid :squid :squid :squid --> Svensexa

Häng med nu! :tummenupp

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Ambulans: LYSANDE IDÈ! Tar du med dig lite av de där roliga pillrena som du pumpar i mig när jag blir för mycket också? *Drömmer sig bort drägglandes.....*

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Freppa skrev:
Ambulans: LYSANDE IDÈ! Tar du med dig lite av de där roliga pillrena som du pumpar i mig när jag blir för mycket också? *Drömmer sig bort drägglandes.....*

dina stolpiller menar du :p
Nä.. här ska vi ha effekt på sekunden, alltså... den grövsta nålen som vi har..alternativt en ben-nål som man kan skjuta direkt in i benmärgen med. sen en 20 ml spruta med nåt gott i gott mojs intravenöst. Sen kan svensexeförnedringen börja..

undrar om han kommer att uppskatta att bli runtskjutsad i ett badkar.. seendes ut som han fått en halvsidesförlamning av drogen.. med latexmask o grodfötter, en tulipan stickandes ut från Rectum.

Det kallar ja minne för livet :D :D

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Freppa skrev:
Äh, kom igen nu, hur långt kan det vara att köra? ;) :rock

18 mil bara... men ja tror inte SOS blir sååå lycklig om ja bara försvinner från stan...

- SDX 914 kom !
- SDX 914 hallååååååååååååå........... !!!!! :rolleyes:

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Men Freppa, tror du verkligen att det är så bra att sätta en som aldrig har åkt hoj förut bakpå dig? Den människan kommer, om han överlever, aldrig att åka hoj igen. :notme

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Hepp!

För alla er som nu valt att ställa upp - STORT TACK!

Vi träffas runt 11 vid Huddinge Bygg & Järn (Ligger vid det stora korset där OK, Statoil och Mattfabriken ligger längst med Huddingevägen).

/Freppa :tummenupp

Viper

Nu ännu grönare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En grön..
Jag hänger gärna på som bromskloss eller så :)
menar, någon måste se till att freppa håller sig i skinnet.

// V

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...